ورزشی

استراماچونی از محبوبیتش بین هواداران استقلال سوءاستفاده می‌کند

سیروس دین‌محمدی، درباره درخواست‌های عجیب استراماچونی از باشگاه استقلال، اظهار داشت: استراماچونی از محبوبیت خود بین هواداران استقلال سوءاستفاده می‌کند و باید برگردد. هواداران او را دوست دارند، اما اگر نمی‌خواهد برگردد، زودتر اعلام کند. او هر چقدر دیرتر به ایران بیاید، وضعیت استقلال بدتر خواهد شد.

وی افزود: برخی مواقع اصرار‌های زیاد برای بازگشت او شاید شرایط را نه تنها درست کند، بلکه بدتر هم بکند. هواداران اصرار کردند که استراماچونی برگردد و آنطور که من می‌بینم مدیران استقلال هم تلاش خود را می‌کنند. آقای استراماچونی، یا برگرد یا اعلام کن که نمی‌خواهی بیایی.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: استراماچونی در استقلال محبوب شد و مطمئن باشید اگر از لیگ دسته دوم ایتالیا هم پیشنهاد داشت، عمرا به استقلال می‌آمد. در ضمن، استقلال برای اولین بار به صدر جدول نرفته که او بگوید من استقلال را به صدر جدول بردم.

دین‌محمدی با انتقاد از رفتار‌های استراماچونی خاطرنشان کرد: کسانی که در کنار استراماچونی بودند، مشاوره‌های غلطی دادند. استقلال تا به صدر جدول رفت، استراماچونی گفت که بهتر است برود. اگر شما استقلال را قهرمان کردید، آن وقت باید ادعا کنید نه الان. مگر شما استقلال را قهرمان کرده‌اید که این همه ادعا دارید؟

منبع: میزان

انتهای پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا