استان هاورزشی

اعزام هلیکوپتر به شمشک؛ سه کوهنورد نجات یافتند/ یک کوهنورد زیر بهمن محبوس است

ابراهیم تاجیک نوری معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران دقایقی پیش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شمیرانات، اظهار کرد: وقوع بهمن در ارتفاعات کوهستانی شمشک یک نفر را حبس کرد و ۳ نفر هم پشت دیواره بهمن گرفتار کرد که دقایقی پیش تیم واکنش سریع استان به همراه بالگرد برای نجات آنها به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با توجه به صعب العبور بودن این منطقه و احتمال وقوع دوباره‌ بهمن بالگرد ابتدا سه نفری را که  در پشت دیواره بهمن گرفتار شدند نجات و پس از آن به همراه تیم کوهستان که در محل حادثه مستقر شده‌اند برای نجات یک نفر محبوس شده زیر بهمن اقدام خواهند کرد.

تاجیک نوری گفت: بالگرد پس از رسیدن به محل حادثه و نجات ۳ نفر، به همراه تیم زمینی که پیش‌تر به محل حادثه اعزام و مستقر شده بودند به بالای دره خواهد رفت تا بتواند یک نفر محبوس شده زیر بهمن را هم نجات دهد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران ادامه داد: همچنین یک تیم آنست «سگ‌های زنده‌یاب» هم برای امدادرسانی در محل حادثه حضور دارد که مجموعا ۵ تیم هلال احمر استان تهران برای نجات این افراد  کوهنورد گرفتار شده در حال تلاش هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا