استان هاخراسان جنوبیویژه

انهدام باند بزرگ سرقت در بیرجند/۲ میلیارد تومان اموال مسروقه کشف شد

خراسان جنوبی رضا بهنم -سردار «ناصر فرشید»در جمع خبرنگاران با اشاره به انهدام باند بزرگ سرقت در بیرجند اظهار کرد: در این راستا سه سارق که اقدام به سرقت ضایعات می‌کردند با انجام اقدامات اطلاعاتی دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی ارزش ریالی اموال کشف شده پلیس‌ آگاهی استان طی عملیات اخیر را ۲ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این اموال مسروقه کشف شده شامل وسایل خانگی، دکل مخابرات، دوربین راهداری، دوچرخه، ادوات کشاورزی، دکل برق و سایراقلام است.

وی با اشاره به رصد و کنترل مراکز خرید و فروش ضایعات زیرنظر اتحادیه‌های مختلف، مال‌خرها و فروشندگان اموال سرقتی، افزود: طی هفته جاری بعد از پروسه‌ های اطلاعاتی و برنامه‌ریزی‌های عملیاتی نیروی انتظامی نیز پنج متهم شناسایی شده‌اند که پیگیری و دستگیر آن ها ادامه دارد.

فرشید در ادامه از مالباختگانی که مورد دستبرد قرار گرفته اند خواست برای شناسایی اموال مسروقه خود به سامانه «نما » مراجعه کنند و عنوان کرد: شناسایی سریع اموال و کاهش هزینه‌ها از جمله مزایای راه‌اندازی این سامانه است و مالباختگان می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی WWW.Police.ir و ورود به قسمت اموال کشف شده، شماره سریال کالای مسروقه را وارد و پیگیری کنند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با اشاره به فرا رسیدن تعطیلات ایام نوروز و احتمال انجام مسافرت، تصریح کرد: تجهیز منازل، پارکینگ‌ها و راهروهای ورودی به دوربین‌های مداربسته و سیستم‌های هشدار دهنده استاندارد در پیشگیری و حتی کشف سرقت توسط پلیس آگاهی نقش مهمی دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا