اجتماعی

بازدید از نمایشگاه جهش تولید و ‌دستاوردهای مقابله با کرونا برای عموم آزاد نیست/ مشارکت ۱۵۰ شرکت تولیدی و صنعتی

به گزارش نقش نیوز، بهمن حسین زاده گفت: بازدید از نمایشگاه جهش تولید و‌دستاوردهای مقابله با کرونا برای عموم آزاد نیست و سفرا، رایزن ها و مسولان کشوری مهمان نمایشگاه بین المللی هستند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران در آستانه آغاز بکار اولین نمایشگاه سال ۹۹ اعلام کرد: دست اندرکاران، بازدیدکنندگان تحت شرایط خاصی و با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی از نمایشگاه بازدید می کنند.

وی افزود: برای پروتکل های چهارگانه صنعت نمایشگاهی با ۴ ماه کار مطالعاتی، تدوین و شیوه نامه اجرایی آن ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها با برخورداری از تخفیف ۵۰ درصدی می توانند در نمایشگاه حضور داشته باشند.

حسین زاده تاکید کرد: برگزاری نمایشگاه ها زمینه اتصال شرکت های تولیدکننده داخلی و صنعتی را با بازدید کنندگان داخلی و خارجی را از کشورهای گوناگون فراهم می نماید و همین موضوع باعث شناسایی محصولات تولیدی به سایر کشور ها و در نتیجه رونق و توسعه صادرات در این بخش خواهد شد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران در بازدید از آخرین مراحل آماده سازی نمایشگاه جهش تولید و دستاوردهای مقابله با کرونا اعلام کرد: ۱۵۰ شرکت ایرانی تولیدی و صنعتی در این نمایشگاه حضور دارند که از این تعداد ۵۰ شرکت برتر دانش بنیان و استارت آپ های فعال هستند

حسین زاده با قدردانی از همه تلاش گران و فعالان نمایشگاهی، برگزاری اولین نمایشگاه سال ۹۹ را گام جدی و اقدامی موثر در شروع فعالیت نمایشگاهی ایران پس از شیوع ویروس کرونا دانست.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا