سیاسی

بازی نکردنم در استقلال به حق بود/ کی‌روش به مرور «ایرانیزه» شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد انصاری مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره حضورش در تیم امید استقلال گفت: زمان سرمربیگری پرویز مظلومی به تیم بزرگان استقلال راه پیدا کردم. سال بعدش هم امیر قلعه نویی سرمربی استقلال بود و افتخار داشتم با ایشان کار کنم. استقلال آن سال قهرمان شد و یک نیم فصل با آنها بودم. آن تیم جزو پرمهره ترین استقلال های چند فصل گذشته اش بود و بازی نکردنم به حق بود.

وی افزود: قلعه نویی خیلی به من لطف داشت که بنده را قبول کرد. در نهایت تصمیم گرفتم هم برای سربازی و هم برای بازی کردن به تیم فجر شیراز بروم.

«اگر برانکو ایوانکوویچ از شما تست نمی گرفت ممکن بود مسیر زندگی‌تان عوض شود؟» انصاری در پاسخ به این سئوال تصریح کرد: تیم های لیگ برتری کم تست می گیرند. پرسپولیس در دید است و رسانه ها روی آن  زوم هستند. کمتر در تاریخ باشگاه اتفاق افتاده بود تست بگیرند.

انصاری که در پست های دفاع چپ و دفاع وسط بازی کرده است، در این مورد اظهار کرد: دفاع چپ پست تخصصی من بوده است. وقتی هم دفاع وسط بازی کردم، یک مقدار به این پست علاقه مند شدم. دفاع وسط مسئولیت بیشتری دارد.

انصاری که همراه با محسن ربیع خواه در برنامه «ورزش و مردم» حاضر شده بود، درباره ویژگی بازی ربیع خواه گفت: ساده بازی کردن ویژگی محسن است. فوتبال همین بغل پا زدن های ساده است. برانکو یک جمله معروف داشت و می گفت فوتبال ساده است ولی ساده بازی کردن سخت است.

وی درباره اینکه هم برانکو و هم کی روش بعد از چند سال زندگی در کشورمان، ایرانیزه شدند تاکید کرد: هر دو مربی چند سال در ایران بودند. برانکو در تیم ملی کار کرده بود و شرایط کار در ایران را می دانست. کی روش فشار بیشتری به فدراسیون می آورد. او به مرور وقتی ایرانیزه شد، موفقتر هم شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا