اجتماعی

برگزاری نخستین گردهمایی مدیران ستادی و شعب بیمه ایران معین

در این گردهمایی که با حضور مدیرعامل بیمه ایران برگزار شد، دکتر محمد رضایی، ضمن اعلام حمایت مجدد از استراتژی های جدید مدیریتی در بیمه ایران معین و تشکر از اعضای هیات مدیره و مدیر عامل این شرکت، تلاش برای پیشبرد اهداف ، تسریع در ثبت افزایش سرمایه جدید این شرکت ، توجه به ذینفعان ، تقویت شبکه فروش و ارتقاء و توسعه خدمات را خواستار شد.
دکتر داریوش محمدی مدیر عامل بیمه ایران معین با قدردانی از حضور مدیرعامل محترم بیمه ایران در جمع مدیران بیمه ایران معین، با برشمردن نقاط ضعف و قوت شرکت و تهدیدها و فرصت های بازار، بر تلاش جدی به منظور اصلاح و تسهیل فرآیندها ، حمایت جدی از شبکه فروش در بازار رقابتی، جذب نمایندگان جدید، نقش آفرینی جدی شرکت در بازار اتکایی، برگزاری دوره های متعدد و منسجم آموزشی و توجه ویژه به وضعیت رفاهی همکاران تاکید و اظهار امیدواری کرد با تغییر در رویکردها و استراتژی های شرکت، انشالله اتفاقات خوبی در انتظار بیمه ایران معین خواهد بود .
در ادامه این همایش اعضای هیات مدیره بیمه ایران معین به تبیین استراتژیهای جدید شرکت پرداخته و گزارش کاملی از وضعیت کسب و کاری شرکت از سوی واحد برنامه ریزی ارائه گردید .
در بخش پایانی این گردهمایی، روسای شعب به بیان نقطه نظرات خود درخصوص وضعیت بازار رقابتی در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی پرداخته و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا