بانک-بیمه-بورس

بیمه آسیا از لحاظ مدیریت کارآمد و منابع انسانی ویژگی منحصر به فردی دارد.

به گزارش نقش نیوز، دکتر کریمی، دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران در دیدار با مدیرعامل بیمه آسیا به مناسبت شصت و یکمین سالگرد تأسیس بیمه آسیا ضمن تبریک این مناسبت فرخنده به خانواده بزرگ بیمه آسیا، با اشاره به روند چشمگیر بیمه آسیا در سال های اخیر، در این اتفاق عامل مدیریت را موثرتر از سایر عوامل دانست.

دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران با تصریح مدیریت هوشمندانه آقای بادین، حضور موثر مدیرعامل بیمه آسیا در هیأت رییسه سندیکای بیمه گران ایران را از عوامل ارتقای فعالیت های صنفی طی یک سال گذشته خواند و تصریح کرد، شرکت بیمه آسیا از لحاظ مدیریت بسیار کارآمد، منابع انسانی و آموزش دارای ویژگی های منحصر به فردی در صنعت بیمه است.

وی همچنین گزارشی از فعالیت ها و برنامه های در دست اقدام سندیکای بیمه گران ایران در حوزه مالیاتی، تأمین اجتماعی، قوه قضائیه و تعامل با دستگاه های اجرایی مختلف ارائه داد.

مسعود بادین، نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا نیز در این نشست صمیمانه، ضمن قدردانی از حضور دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران، با ارائه گزارشی از عملکرد بیمه آسیا در سال 1398، تداوم موفقیت های بزرگ ترین بیمه خصوصی کشور را مرهون و مدیون همت و تلاش خانواده بزرگ بیمه آسیا دانست.

مدیرعامل بیمه آسیا اظهار داشت: بیمه آسیا در آستانه ورود به هفتمین دهه فعالیت خود، به عنوان سرمایه ارزشمند صنعت بیمه، با حاکمیت علمی و فنی، به یکی از ارکان صنعت بیمه بدل شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا