بانک-بیمه-بورس

بیمه آسیا با پرداخت 198 میلیارد ریال، از تعطیلی یک واحد بزرگ صنعتی جلوگیری کرد

به گزارش نقش نیوز، در پی بروز آتش سوزی گسترده در کارخانه صنایع رنگ و رزین آرکو در آذرشهر استان آذربایجان شرقی، خسارت سنگینی به این کارخانه وارد شد.

? بنا بر این گزارش، با توجه به بروز این حادثه و احتمال تعطیلی این واحد بزرگ صنعتی که بیش از 150 کارگر در آن مشغول به کار بودند، در نخستین روزهای حادثه با دستور و تاکید مدیرعامل بیمه آسیا، بخشی از این خسارت به صورت علی الحساب پرداخت شد و این کارخانه دو هفته پس از آتش سوزی، فعالیت خود را از سر گرفت.

?بنا بر این گزارش، مبلغ نهایی خسارت به صورت چک و به میزان 198 میلیارد ریال طی مراسمی در محل استانداری آذربایجان شرقی با حضوردکتر جهانگیری، معاون اقتصادی استانداری، صلاح الدین قربان پور ،سرپرست منطقه سه بیمه آسیا، فرهاد گنج دوست، رئیس شعب بیمه آسیا در استان آذربایجان شرقی و تنی چند از مسئولین منطقه، به کرامت زمان زاده، مدیر عامل شرکت صنایع رنگ و رزین آرکو تحویل داده شد.

?دراین مراسم، معاون استانداری آذربایجان شرقی از تلاش مدیران و کارشناسان شرکت بیمه آسیا در ارزیابی و پرداخت به موقع خسارت به این واحد تولیدی تشکر و قدردانی کرد و حرکت ارزشمند آقای مسعود بادین مدیرعامل بیمه آسیا را در پرداخت علی الحساب و جلوگیری از تعطیلی این کارخانه، ستود.

?گفتنی است صنایع رنگ و رزین آرکو در سال ۱۳۶۶ تاسیس شد و به عنوان اولین کارخانه سازنده رنگ استاندارد اتومبیلی در شمالغرب کشور فعالیت خود را آغاز کرد. این شرکت هم اکنون با تولید اولین بتونه سنگی استاندارد در ایران، رقیبی جدی برای محصولات مشابه خارجی در منطقه است.

@asiabimeh

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا