بانک-بیمه-بورس

بیمه آسیا هزینه های درمان ویروس کرونا بیمه گذاران بیمه عمر و پس انداز را پرداخت می کند

هزینه های درمان ویروس کرونا بیمه گذاران بیمه عمر و پس انداز بیمه آسیا، تا سقف 500 میلیون ریال پرداخت می شود.

به گزارش نقش نیوز، به منظور ایجاد امنیت خاطر و رفع دغدغه های مالی بیمه شدگان بیمه های عمر و پس انداز بیمه آسیا، هزینه های درمانی ویروس کرونا برای تمامی بیمه شدگان قبلی و جدید بیمه های جامع عمر و پس انداز و جامع مهرآسیا که دارای پوشش امراض خاص باشند، بدون دریافت حق بیمه اضافی، معادل سرمایه امراض خاص و تا سقف 500 میلیون ریال پرداخت می شود.

بر اساس این گزارش، این پوشش درمانی، در طول برگزاری جشنواره فروش بیمه های عمر و پس انداز بیمه آسیا که تا آخر اردیبهشت ماه سال جاری ادامه دارد، ارائه می گردد و تا پایان سال 1399 دارای اعتبار است. تمام افراد جامعه برای برخورداری از این پوشش، می توانند با شعب و نمایندگی های بیمه آسیا در سراسر کشور تماس بگیرند.

بنابراین گزارش، در این پوشش، هزینه های درمانی ناشی از بیماری کرونا به صورت غرامتی (هزینه ای) تحت پوشش قرار می گیرد و دوره انتظار آن از تاریخ دریافت پوشش امراض خاص، از شش ماه به سه ماه کاهش یافته است.

این گزارش می افزاید: در صورت فوت بیمه شده به علت بیماری کرونا، سرمایه فوت به همراه اندوخته روزشمار طبق جدول پیش بینی تعهدات به علاوه هزینه های درمانی ناشی از کرونا مطابق پوشش مذکور، به استفاده کننده پرداخت می شود.

بر اساس این گزارش، پوشش امراض خاص می‌بایست قبل از تاریخ ابتلا به بیماری کرونا دریافت شده باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا