اقتصادی

تحقق بیش از ۶۲ درصد اهداف ایمیدرو در نقش راه معدن

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی سازمان توسعه ونوسازی معادن وصنایع معدنی ایران ( ایمیدرو) خداداد غریب پور امروز در جلسه پایش نقشه راه معدن و صنایع معدنی افزود:

این سازمان از ۷۲ راهبرد نقشه راه، ۴۴ راهبرد را در اختیار دارد.
براساس گزارش ایمیدرو، در این نشست که به شکل ویدئو کنفرانس با حضور معاونان و مدیران ستادی و همچنین مدیران عامل شرکت های تهیه و تولید مواد معدنی، مرکز تحقیقات و فراوری مواد معدنی، صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی برگزار شد، غریب پور درباره مدل جدید احیای معادن کوچک گفت: قرار است میزان مشارکت شرکت های بزرگ در طرح احیا و فعال سازی معادن کوچک مشحص شود که علاوه بر رونق معادن کوچک، شرکت های بزرگ نیز بتوانند خوارک مورد نیاز خود را تامین کنند.
وی اضافه کرد: قرار است بخشی از پروانه های اکتشاف در اختیار شرکت های بزرگ این بخش قرار داده شود.

غریب پور گفت: سیاست جدید این سازمان حمایت از پایان نامه ها و پروژه هایی است که به تامین و برطرف کردن نیاز معادن و صنایع معدنی بپردازد و رویکرد ایمیدرو حمایت از پایان نامه های تقاضا محور است.

وی تاکید کرد: هدف این است که نیازها و چالش های تولید و توسعه در بخش معدن و صنایع معدنی برطرف شود.
غریب پور اضافه کرد: چنانچه مانعی بر سر راه اهداف سازمان ایمیدرو ایجاد شود، برنامه ها یا راهبرد را تغییر می دهیم که این امر در پایش طرح ها و برنامه ها بررسی و پیگیری می شود.

غریب پور تاکید کرد: ایمیدرو اهداف را حذف نمی کند، بلکه در تلاش است با پایش برنامه های کلان، نواقص را برطرف کند و چنانچه به نتیجه برسیم که برنامه ای به دلیل تغییر شرایط قابلیت اجرایی ندارد، آن برنامه را کنار می گذاریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا