ایران

ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی کشور

بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، اکنون به ‌استثنای جاده‌های مسدود و ممنوع، ‌بقیه جاده‌های مواصلاتی کشور باز است؛ با این حال محورهای شمالی کشور با ترافیک سنگین روبه‌رو هستند.

آخرین وضعیت جاده‌های شمالی از ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر جنوب به شمال حدفاصل درده تا نساء و محدوده کندوان حکایت دارد.

همچنین ترافیک سنگین در آزادراه تهران – شمال حدفاصل تونل ۱۰ تا تونل ۱۲ و حدفاصل تونل شماره ۱۷ تا دوراهی شهرستانک گزارش شده است.

محور هراز نیز با ترافیک سنگین در مسیر جنوب به شمال حدفاصل منظریه تا پلور روبه‌رو است. با این حال در محور فیروزکوه و آزاد راه قزوین – رشت در مسیر رفت و برگشت تردد روان مشاهده می‌شود.

همچنین این گزارش می‌افزاید که محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها نیز نشان می‌دهد در آزادراه کرج – قزوین محدوده مهرویلا ترافیک سنگین وجود دارد.

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین – کرج حدفاصل ساسانی تا پل فردیس نیز گزارش شده است.

آزادراه تهران – شمال (قطعه یک)  واقع در استان تهران از تاریخ ٢٠ فروردین تا قبل از تعطیلات عید فطر از ساعت ۱۹ تا ۷ صبح روز بعد، به غیر از روزهای پنجشنبه، جمعه، ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه، به‌ دلیل اجرای عملیات تکمیل تجهیزات جانبی، مسدود بوده و تردد از محورهای جایگزین کرج – چالوس، هراز و فیروزکوه انجام می‌شود.

محور قزوین – همدان (کیلومتر ۱۱۰) مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین لاین روبرو به صورت دو طرفه انجام می‌شود.

همچنین آزادراه چالوس – مرزن آباد و بالعکس از ساعت ١٩ تا ٧ روز بعد مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین جاده قدیم چالوس – مرزن آباد انجام می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا