استان ها

ترافیک نیمه سنگین در محورهای هراز و فیروزکوه/ احتمال تعویق یکسویه شدن هراز

سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در گفت و گو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص اوضاع ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز نیمه سنگین و پر حجم در جریان است و به مرور با نزدیک شدن به ساعات پایانی روز بر بار ترافیکی این محور افزوده می‌شود.

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، تاکید کرد: با توجه به نیمه سنگین بودن محور هراز یکسویه شدن این محور به تعویق افتاده و اگر ترافیک همینگونه باشد احتمال کنسل شدن آن وجود دارد و در صورت افزایش بار ترافیکی این ممنوعیت اعمال خواهد شد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران بیان کرد: آمد و شد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه نیز نیمه سنگین و پر حجم گزارش شده اما خودروها به سهولت در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

محبی ادامه داد: عبور و مرور انواع وسایل نقلیه از محور امام رضا(ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین و روان گزارش شده و خودروها بدون مشکل خاصی در حال عبور از این محورها هستند.

وی اذعان کرد: هموطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه ساز، رعایت مدیریت زمان سفر، رعایت حقوق شهروندی و استراحت کافی قبل و در حین مسافرت می توانند سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هموطنانمان رقم بزنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا