اجتماعی

تمدید اعتبار وکالت نامه های منقضی نقل و انتقال خودرو به مدت 40 روز

به گزارش نقش نیوز، رئیس مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا از تمدید اعتبار وکالت نامه های منقضی نقل و انتقال خودرو به مدت 40 روز خبر داد.

سرهنگ علی محمدی بیان کرد: با توجه به اینکه مراکز تعویض پلاک از 26 اسفند ماه تا 6 اردیبهشت تعطیل بوده اند در این فاصله افرادی که به صورت وکالتی خودروی خود را خریداری کرده بودند، مهلت وکالت نامه هایشان تمام شده بود و به دلیل عدم دسترسی به فروشنده امکان تمدید اعتبار وکالت نامه برای آنان وجود نداشت. به همین دلیل با پیگیری های پلیس راهور ناجا در جلسه با ستاد ملی مبارزه با کرونا و حضور رئیس جمهور در روز یکشنبه (14 اردیبهشت) مقرر شد که این نوع وکالت نامه ها تا 40 روز دیگر تمدید شود.

وی در خصوص میزان مراجعات به مراکز شماره گذاری در هفته اخیر تشریح کرد: میزان مراجعات در هفته گذشته نسبت به هفته مشابه سال گذشته 3.8 درصد افزایش را نشان می دهد اما میزان مراجعات در روز 6 اردیبهشت ماه که آغاز به کار مراکز شماره گذاری بود، نسبت به روز مشابه سال گذشته 41 درصد کاهش داشت و این مقدار در روز های مختلف در نوسان بوده و در برخی روزها کاهشی و برخی دیگر افزایشی بود.

رئیس مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک پلیس راهور ناجا تصریح کرد: پلیس راهور به منظور مدیریت ورودی پارکینگ ها و جلوگیری از ازدحام جمعیت ساعت فعالیت مراکز تعویض پلاک را از 2 بعدازظهر به 5 بعدازظهر افزایش داده و از مردم خواهشمندیم به جوی که در برخی از رسانه ها و فضای مجازی ایجاد شده، توجه نکنند و از تجمع در مراکز شماره گذاری از صبح زود خودداری کنند. چرا که این مراکز با توجه به تجمع مردم در صبح زود از ساعت10 صبح به بعد مراجعه کنندگان اندکی دارد و میزان مراجعات در بعدازظهر 3-2 درصد بوده است. به همین دلیل از شهروندان درخواست داریم به منظور تضمین سلامت خود و شهروندان زمان مراجعه به این مراکز را مدیریت کرده و در ساعت های مختلف به مراکز تعویض پلاک مراجعه کنند.

محمدی در پایان خاطرنشان کرد: تا اطلاع ثانوی فعالیت مراکز شماره گذاری در تهران به صورت زوج و فرد و ساعت مراجعه تا 5 بعدازظهر است اما در استان های دیگر ساعت کاری مراکز به تشخیص پلیس راهور استان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا