استان هاخراسان جنوبیویژه

حل مشکلات اقتصادی امروز مهمترین مطالبه مردم است

رضا بهنام- خراسان جنوبی- حجت الاسلام «احمد نجمی پور» به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس گفت: در خصوص دفاع مقدس 6 کلید واژه مهم از جمله امنیت، عدالت، آزادی، استقلال و مردم سالاری و قدرت سیاسی را می توان مطرح کرد.

امام جمعه سربیشه با بیان اینکه ایران اسلامی اکنون دارای امنیت بسیار خوبی است، افزود: این امنیت را مدیون فداکاری ها و ایثار و ازخودگذشتگی های شهدا و ایثارگران در دوران دفاع مقدس هستیم که از جان و مال خود گذشتندد تا دشمن نتواند یک وجب از خاک این کشور را تصرف کند.

وی با اشاره به اینکه به برکت دوران دفاع مقدس ما اکنون به پیشرفت های علمی بسیاری دست یافته ایم، ادامه داد: اکنون ایران اسلامی به برکت خون شهدا در حوزه های مختلف علمی و پزشکی حرف برای گفتن در جهان دارد و به رتبه های بالایی دست یافته است.

حجت الاسلام نجمی پور با تاکید بر اینکه حل مشکلات اقتصادی مهم ترین مطالبه مردم است، ادامه داد: مسئولان می توانند با بهره گیری از درس های دوران دفاع مقدس این مشکلات اقتصادی را رفع کنند و متاسفانه اغتشاشات سال های اخیر نیز ریشه اقتصادی داشت.

امام جمعه سربیشه در ادامه بیان کرد: دشمن بر روی مسائل اقتصادی تمرکز دارد تا با ایجاد تحریم و مشکلات اقتصادی سبب به وجود آمدن اغتشاشات در داخل کشور شود و در حال حاضر به معنای واقعی جنگ، جنگ اقتصادی است.

وی با بیان اینکه ارزش ها و دستاوردهای دفاع مقدس باید ترویج شود، افزود: نقش بی بدیل مقام معظم رهبری در استمرار پروژه های دفاع مقدس را باید بیان کنیم و روحیه ولایت مداری و ایثار و الگوی دفاعی رزمندگان اسلام را به تصویر بکشانیم.

حجت الاسلام نجمی پور در پایان با اشاره به اینکه جونان امروز نیازمند آگاه بودن نسبت به ارزش های دفاع مقدس هستند، ادامه داد: علما و اساتید و آزادگان می توانند زیبایی ها و حقایق دوران باشکوه دفاع مقدس را برای جوانان بیان کنند تا بتوانند در راه شهدا و ایثارگران آن دوران قدم بگذارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا