ورزشی

در فاصله دو روز تا بازی/ پارس جنوبی رها شده است!

به گزارش ایسنا، هومن افاضلی پس از آخرین دیدار دوستانه تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان که به تساوی بدون گل انجامید به دلیل مشکلات فراوان مالی و نبود امکانات کافی، تمرینات تیمش را تعطیل کرد اما حتی این تعطیلی هم چاره حل مشکلات این تیم نشد. در فاصله دو روز تا آغاز دوباره مسابقات لیگ، ایوب چراغی سرپرست تیم پارس جنوبی مجبور شد با قرض و هزینه شخصی شرایط را برای آغاز دوباره تمرینات پارس جنوبی فراهم کند.
نکته قابل توجه عدم پاسخ‌گویی مسئولان منطقه ویژه پارس جنوبی جم است. این تیم همچنان به حال خود رها شده است تا ادامه این روند مشکلات عدیده‌ای را برای این تیم بوجود بیاورد. بعید نیست با ادامه این وضع، در پایان فصل شاهد انحلال پارس جنوبی جم باشیم چرا که مدت‌هاست هیچ مسئولی به داد جمی‌ها نرسیده است.
هومن افاضلی در گفت‌وگو با ایسنا درباره مشکلات این تیم گفت: پارس جنوبی تیمی است که حتی نمی‌دانیم برای حل مشکلات باید با چه کسی حرف بزنیم. همه بار تیم بر روی دوش سرمربی و سرپرست تیم است. باید از مسئولان وزارت نفت و منطقه ویژه پارس جنوبی جم بپرسید چرا پارس جنوبی به این حال‌ و روز درآمده است. من طی این چهل سالی که در فوتبالم و بیست سالی که مربی‌گری کرده‌ام تا به امروز چنین چیزی ندیده‌ام.
جمی‌ها یکشنبه باید در آبادان به مصاف صنعت نفت این شهر بروند و شرایط نامطلوب پارس جنوبی وضعیت این تیم را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است. مشخص نیست جمی‌ها می‌توانند به آبادان بروند یا خیر. این‌که مسئولان شهر جم و منطقه ویژه پارس جنوبی این‌گونه تیم را به حال خود رها کرده‌اند جای سوال دارد. هیچ یک از مسئولان پاسخ‌گوی این مشکلات نیستند و همه در یک سردرگمی باقی مانده‌اند. باید دید سرنوشت جمی‌ها در پایان فصل چه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا