بانک-بیمه-بورس

دکتر عبداله رحیم لوی بنیس به عنوان مدیرعامل بیمه میهن معرفی شد

به گزارش نقش نیوز،در جلسه اخیر اعضای هیئت مدیره شرکت بیمه میهن، دکتر عبداله رحیم لوی بنیس با اکثریت آراء به عنوان مدیرعامل این شرکت تعیین و برای احراز صلاحیت حرفه ای به بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران معرفی شد.
دکتر رحیم لوی که در اوایل سالجاری به نمایندگی از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی رسماً به عضویت هیئت مدیره بیمه میهن منصوب شده بود، دارای دانشنامه دکترا در رشته اقتصاد بین الملل است و مقالات و تالیفات زیادی در حوزه مسائل اقتصادی و بازارهای مالی به رشته تحریر در آورده است. دکتر رحیم لو پیشتر در اوایل سال 97 نیز به نمایندگی از بخش خصوصی عضو هیئت مدیره و سپس رییس هیئت مدیره شرکت بیمه میهن بود. دکتر رحیم لو مسئولیت های زیادی در امور شرکت ها و مجامع سازمان ها و نهادها از جمله وزارت جهاد سازندگی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان مدیر کل و مشاور داشته و آخرین سمت او عضو هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت بازرگانی سرمایه گذاری مسکن بوده است. درحال حاضر، علاوه بر آقای دکتر رحیم لو، ابراهیم حمیدی به نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری سفیر اقتصاد، هادی درفشی به نمایندگی از شرکت سامان محیط، علی محمدخانی به نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری سپهر و خانم هنردوست به نمایندگی از شرکت سرمایه گذاری سیمان تأمین در ترکیب هیات مدیره شرکت بیمه میهن حضور دارند.
پایگاه خبری تفاهم آنلاین ،این انتخاب بجا و شایسته را تبریک و تهنیت عرض نموده و امید است شرکت بیمه میهن در دوران مدیریت آقای رحیم لوی درمسیر اهداف خود و همچنین اهداف عالی صنعت بیمه گام های موثرتری را بردارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا