استان هاخراسان رضویویژه

رسانه ها عامل موثری در پیشرفت صنعت خودروسازی هستند

رضا بهنام- خراسان رضوی- «مجتبی محمودی»با بیان مطلب فوق گفت: تکنولوژی های پیشرفته ای که در بازدید از این کارخانه دیدیم شاهد نظم و همت افرادی بودیم که امروز در خط مقدم عرصه جهاد اقتصادی فعال هستند.

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی  افزود: در سال جهش تولید و در سالی که اقتصادی مقاومتی توسط رهبر معظم انقلاب به عنوان بک اولویت مطرح شده است حتما باید به کسانی که در خط مقدم این جبهه اقتصادی در حال تلاش هستند افتخار کرد و این تلاش ها را ارزشمند دانست.

وی با بیان اینکه امروز آغازی برای یک پیوند ارزشمند بین رسانه ها و مطبوعات استان در خطه خورشید که همیشه جریان ساز بودند با صنعت خودروسازی باشد؛ گفت: خراسان رضوی قطب اول رسانه های مجازی و قطب دوم رسانه های مکتوب و مطبوعات است.

محمودی اظهار داشت: این کنار هم بودن با افرادی که در خط تولید هستند موجب رخ دادن اتفاق های ارزشمندی است و موجب می شود سرمایه اجتماعی نظام بالا برود و برای اینکه همه بتواینم اعتماد مردم را بیش از پیش جلب کنیم و به مردم نشان دهیم که ایرانی و ایرانیها با اتکا بر ایمان و اراده بهترین اتفاق ها را رقم می می زنند رسانه و ایران خودرو باید در کنار یکدیگر قرار گیرند.

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی  بیان کرد: امیدوارم مجموعه ایران خود با مهندسی افکار عمومی به نفع نظام و به نفع اقتصاد مقاومتی و به نفع جریان تولید در کشور رقم بخورد و این نیز با همدلی رقم خواهد خورد.

وی با بیان اینکه مهمترین رسالت رسانه رساندن پیام به مردم به صورت صادقانه و جامع است؛ گفت: در سالی که به نام جهش تولید توسط مقام معظم رهبری نامگذاری شد و سیاست اصلی نظام به عنوان اقتصاد مقاومتی مطرح شده است امیدواریم اصحاب رسلنه در کنار ایران خودرو به همفکری و همدلی بیشتری برسند.

محمودی افزود: باید بین اصحاب رسانه و اصحاب صنعت که در خط مقدم جبهه اقتصادی هستند تعامل بیشتری برقرار شود و رسانه ها با تبیین مسائل به صورت واقعی و نقدهای مشفقانه که همراه با ارائه راهکار است می توانند در پیشرفت عرصه صنعت و صنعت خودروسازی بسیار اثرگذار باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا