ویژه

سرمایه‌گذاری در بازار ارز به صلاح نیست/ قیمت‌ها نزولی می‌شود

به گزارش ایینا، رحمت الله نوروزی با تاکید بر اینکه نوسانات ارزی بسیاری از بازارها را درگیر تلاطم قیمتی کرده است، گفت: دولت برای مهار گرانی در گام نخست باید بازار ارز را از دلالی‌ها تهی کرده و به ثبات نسبی نزدیک کند.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه با گرانی ارز تامین نهاده های دامی مورد نیاز و بسیاری از مایحتاج ضروری که از طریق واردات تامین می شود با مشکل مواجه خواهد شد، افزود: دولت باید با اتخاذ سیاستی صحیح مسیر ساماندهی ارزی را طی کرده و با سودجویی ها در این بازار مقابله کند.

وی با بیان اینکه دولت باید هر چه سریع تر نسبت به بازگرداندن ارز حاصل از صادرات به کشور نیز وارد عمل شود، گفت: بازگرداندن ارز حاصل از صادرات نیز می تواند تا حدودی تعادل عرضه و تقاضا را بیشتر کرده و به این ترتیب نوسانات را به حداقل ممکن برساند.

نوروزی همچنین به مردم در خصوص ناپایداری وضعیت بازار ازر هشدار داده و افزود: مردم باید بدانند که قیمت ها روند نزولی پیدا خواهند کرد، از اینرو سرمایه گذاری در این بازار به صلاح نیست.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: تعامل هر چه بیشتر دولت و همه دستگاه ها با بانک مرکزی می تواند در ساماندهی هرچه سریع تر بازار مثمر ثمر باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا