ورزشی

سرمربی تپانچه: برای آغاز اردو از اردیبهشت با فدراسیون صحبت کردم/ تیراندازان باید آماده باشند

احمد نجفی گفت: با فدراسیون صحبت کردم و قرار است در مورد آغاز اردوی تیم ملی تیراندازی به صورت قرنطینه از ابتدای اردیبهشت تصمیم‌گیری شود.

سرمربی تیم ملی تپانچه در گفت و گو با ایسنا در مورد آغاز اردوی ملی‌پوشان در شرایط شیوع کرونا اظهار کرد: هفته گذشته برای آغاز اردوها با فدراسیون صحبت کردیم تا اردوها از اول اردیبهشت آغاز شود. تعداد اعضای تیم ملی کم است و می‌توانند با فاصله در مجموعه آزادی تمرین کنند. این شرایط همانند قرنطینه خواهد بود و فکر نمی‌کنم مشکلی پیش بیاید. قرار شد اگر کل مجموعه ها باز شد اردوهای ما نیز آغاز شود. منتظریم تا فدراسیون در مورد آغاز اردوها تصمیم بگیرد.

وی در مورد نحوه برنامه ریزی در شرایط وجود ویروس کرونا گفت: نمی‌توان برنامه‌ طولانی مدت در نظر گرفت. شیوع ویروس کرونا یک معضل کلی و همه‌گیر است. اگر اردوها آغاز شود باید ورزشکاران را آماده نگه داریم که اگر فدراسیون جهانی مسابقه‌ای در نظر گرفت تیراندازان آمادگی کافی برای حضور داشته باشند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مقدار مهمات برای تمرین تیراندازان کافی است گفت: فشنگ‌هایی که از هانوفر خریداری کردیم ترخیص شده است و در حال حاضر برای شروع تمرینات مشکلی نداریم. اگر در ادامه فشنگ کم باشد باید خریداری کنند. در حال حاضر مقداری فشنگ برای تمرینات وجود دارد.

سرمربی تیم ملی تپانچه گفت: همانطور که می‌دانید در حال حاضر برنامه تمرینی به ورزشکاران داده‌ایم و از خانه تمرین می‌کنند. هر روز روند تمرینات بدنسازی و تکنیکی خود را برای ما می‌فرستند و ما هم به فدراسیون گزارش می‌دهیم. اگر شرایط بهتر شود اردوهای متمرکز را آغاز می‌کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا