اقتصادی

شرایط فروش ویژه خودروسازان به مناسبت عید سعید فطر خودروسازان به مناسبت عید سعید فطر

شرایط فروش ویژه 25 هزار خودرو را اعلام کردند. به گزارش نقش نیوز،دو شرکت خودروساز سایپا و ایران خورو به مناسبت عید سعید فطر شرایط ویژه فروش برای 25 هزار خودرو را اعلام کردند. در همین راستا حسین مدرس خیابانی، سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت در جهت سیاست‌های ابلاغی رئیس جمهور، ساماندهی بازار خودرو و افزایش تولید؛ فروش 25 هزار خودرو به صورت قرعه کشی و با حضور مراجع نظارتی انجام می شود.
باتوجه به تقاضای واقعی و نظارت کافی بر فروش خودروها، با حذف واسطه‌ها و سوداگران از طریق شرایط فروش جدید، عرضه مستقیم به دست مصرف کنندگان واقعی می‌رسد. یکی از شرایط فروش بر این اساس است که افرادی که خرداد ماه سال 96 تا خرداد ماه سال 99 خودرو نخریدند می‌توانند در این پیش فروش شرکت کنند در غیر این صورت پلاک‌های آنها فعال نمی شود. پیش ثبت نام از چهارم خردادماه سال جاری آغاز و به مدت یک هفته در 21 مردادماه امسال به پایان می‌رسد.
به گزارش تفاهم آنلاین،خرید با انتقال وکالت‌نامه و صلح نامه ممنوع است و هموطنان می توانند به مدت یک هفته از طریق این دو شرکت ثبت نام کنند و قرعه کشی هم ربطی به ثبت نام زودتر ندارد. همچنین در این پیش فروش شرکت سایپا 7 محصول خودرو را برای فروش عرضه کرده که اعم از تیبا، تیبا2، وانت سایپا 151،نیسان دوگانه سوز اپشنال، نیسان دیزل، پیکاپ دو کابین ریچ است. وشرکت ایران خودرو هم 4 محصول برای فروش عرضه کرده که شامل رانا، 206 تیپ دو، 405slx، پارس tu5 است.
لازم به ذکر است؛ نگهداری و حرکات خودرو بدون پلاک ممنوع است. همچنین تحویل از کارخانه و عدم مراجعه به گارانتی بعد از سه ماه اتحکار و تخلف حساب می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا