بانک-بیمه-بورس

صورت‌های مالی بیمه دانا تصویب شد

به گزارش نقش نیوز، در این مجمع که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و بنا بر تاکید وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا با رعایت دستور‌العمل‌های بهداشتی، به صورت آنلاین برگزار شد، صورت‌های مالی منتهی به 29 اسفند ماه سال1398 مورد بحث و بررسی قرار گرفت و پس از قرائت بندهای مختلف توسط حسابرس قانونی و توضیح لازم از سوی مدیران شرکت، با اکثریت آرا به تصویب اعضای مجمع رسید.

در این نشست همچنین با تأیید اعضای مجمع، سازمان حسابرسی به عنوان حسابرس و بازرس قانونی و روزنامه دنیای اقتصاد نیز به عنوان روزنامه رسمی شرکت انتخاب شدند.

همچنین طبق مصوبات امروز مجمع عمومی بیمه دانا، خانم‌ها سمانه عزیز‌نصیری و فاطمه سادات آل‌حسینی به مدت سه سال، به ترتیب به عنوان اکچوئر رسمی اصلی و علی‌البدل شرکت انتخاب شدند.

گفتنی است: در ابتدای این جلسه، گزارش مصور هیات مدیره از عملکرد و فعالیت‌های این شرکت در سال1398شامل راهبردهای سازمان، ترکیب سهامداران، سند راهبردی شرکت از سال 1398 تا 1401، فعالیت‌های بیمه‌گری، اقدامات و برنامه‌های انجام شده، عملکرد مدیریت‌های فنی و ستادی، حق بیمه صادره از نظر تعداد و مبلغ، کل خسارات پرداختی، وضعیت ترکیب نیروی انسانی و شبکه فروش و تعداد شعب و نمایندگان کل کشور ارائه شد.

شایان ذکر است: با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا در کشور و به موجب ابلاغیه‌های ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا و سازمان بورس و اوراق بهادار در خصوص شرایط برگزاری مجامع عمومی صرفا با حضور حداکثر 15 نفر از سهامداران، مجمع عمومی سالیانه این شرکت امسال به منظور رعایت بهداشت و سلامت سهامداران گرامی، از طریق پرتال رسمی شرکت به صورت آنلاین برگزار شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا