ورزشی

عکسی که دردسر ساز شد/ ستاره استقلال سودای جدایی در سر دارد

به گزارش نقش نیوز، علی کریمی از جمله بازیکنان خوب استقلال در دو فصل اخیر است که بعد از جدایی امید ابراهیمی به این تیم منتقل شد و توانست به خوبی جای خالی ستاره سابق خط میانی این تیم در مرکز میدان را پر کند. هافبک تیم استقلال حالا یکی از ستونهای این تیم است تا جایی که تصور ترکیب این تیم بدون این بازیکن تاحدودی غیر قابل تصور است.

کریمی در لیگ‌های هجدهم و نوزدهم با بر تن کردن پیراهن شماره ۶ آبی‌ها مرکز ثقل این تیم در میانه زمین بوده است و در این دو فصل قراردادش را به صورت یک ساله با این تیم منعقد کرده است. آخرین قرارداد وی با آبی‌ها هم در پایان این فصل به اتمام خواهد رسید.

به اشتراک گذاشتن یک عکس توسط این بازیکن در کنار یک ایجنت ایرانی ساکن اروپا در صفحه اجتماعی‌اش باعث شد تا مدیران استقلال که نسبت به تمدید قرارداد با وی نظر مساعد داشته و در صدد هستند تا هرچه زودتر این اتفاق را رقم بزنند، نسبت به او حساس شوند.

گفته می‌شود کریمی با انتشار این عکس مشترک با فرد مورد نظر به صورت غیر مستقیم و تلویحی به استقلالی‌ها پیام داده که در صدد انتقال به فوتبال اروپا می‌باشد و شاید دور اندیشانه و منطقی باشد که مدیران این باشگاه هم نیم نگاهی به جذب یک جانشین مناسب برای او باشند.

مدیران استقلال که در تلاش هستند تا از ابتدای هفته آینده مذاکرات خود جهت تمدید قرارداد با نفرات مورد نظرشان را آغاز کنند، یکی از اصلی ترین اهداف تمدید شان این هافبک باتجربه است و امیدوارند بتوانند با کریمی به توافق برسند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا