اقتصادی

قطعه ساز خصوصی که برای کنترل کرونا در بین محرومین بی نمونه ترین همکاری را کرد

در شرایطی که سراسر جهان با ویروس منحوس کرونا دست و پنجه نرم می کنند، بسیاری از کشورها به یاری یکدیگر شتافتند و کمک های جمعی خود را به هر نحوی به هم رساندند، حتی در این بین شماری از سلبریتی‌های مشهور جهان ضمن مشارکت مالی در مبارزه جهانی با کرونا در پیام های جداگانه از مردم خواسته اند تا به هر شیوه ممکن، سهم خود را در مبارزه با همه گیری کرونا ادا کنند. در کشور ما نیز کمک های دولت و مردم اقشار متفاوت در این باره کم نبود و حتی بسیاری از شرکت های خصوصی با وجود مشکلات اقتصادی پیرامون فعالیت هایشان، با دولت همکاری لازم را کرده و سهم قابل توجهی در همدلی با هموطنان خود داشتند. یکی از این شرکت های یاری رسان موفق خصوصی، شرکت سرمایه گذاری و توسعه راهبردی راز با افزون بر ۲۱ شرکت زیر مجموعه و فراهم آوردن اشتغالزایی برای 4000 نفر در حوزه های متفاوت از جمله خودروسازی، قطعات خودرو، نفت، گاز و پتروشیمی، آب معدنی، مسئولیت های اجتماعی و … بوده که در اقدامی انسان دوستانه جهت کمک به آسیب دیدگان این بیماری، هشت هزار بسته کمک های معیشتی و بهداشتی از سوی خیریه راز وابسته به هلدینگ در اختیار نیازمندان قرار داد. از آن جایی که یکی از مأموریت های اصلی این شرکت به عنوان یک هلدینگ چند رشته ¬ای صنعتی- سرمایه‌گذاری، اهتمام و تعهد آگاهانه به مسئولیت¬ های اجتماعی است، همواره در این راستا اقدامات انسان دوستانه بسیاری در شهرهای کشورمان مانند تهران، اردبیل و به ویژه منطقه محروم صفادشت انجام داده که زبان زد خاص و عام بوده است. رایزکو با ایجاد مرکز بهداشتی در شهرستان صفادشت ضمن ارائه خدمات به پرسنل خود، به مردم این منطقه نیز خدمت رسانی می کند.
آب معدنی دی دی به عنوان یکی از شرکت های زیر مجموعه رایزکو ضمن ایفای مسئولیت خود در جهت مراقبت از جامعه، کلیه درآمد حاصل از فروش محصولات را در سه مسير براي اعتلاي فرهنگ، مسئوليت اجتماعي و تعهد به جامعه براي ساختن بهترين ها سرمایه گذاری می کند. آب معدنی های دی دی با سه رنگ ظاهری متفاوت عرضه می شود که درب سبز در حوزه محيط زيست، درب صورتی در حوزه پیشگیری و تشخیص سرطان بانوان و درب آبی در حوزه كودكان بي سرپرست و بدسرپرست سرمایه گذاری می شود.
هلدینگ رایزکو به عنوان یکی از بزرگترین گروه های تولیدی قطعات در کشور که اکثر واحدهای تولیدی آن در شهرستان ملارد و صفادشت مشغول به فعالیت هستند، با ایجاد شهرک مسکونی، موسسه آموزشی و مرکز بهداشتی در شهرستان مذکور ضمن ارائه خدمات به پرسنل خود، به مردم منطقه صفادشت نیز خدمت رسانی می کند.
مجتمع مسکونی مربوط به این هلدینگ در فضای ۲۹۰۰۰مترمربعی، دارای 224 واحد مسکونی با امکانات کامل درمانگاه، دندانپزشکی، کتابخانه، سالن ورزشی، سالن بدنسازی و مهدکودک در نزدیکی اورندپیشرو است که امکان اقامت برای پرسنل این مجموعه همراه با خانواده های خود در شرایط طاقت فرسای اقتصادی حال حاضر که تأمین مسکن به عنوان یکی از دغدغه های اصلی افراد است، این دغدغه را از بین برده و امکانات مناسبی را فراهم کرده است. علاوه بر آن در فضای 5000 متر مربعی با احداث موسسه آموزشی اورند در دو ساختمان مجزای چهار طبقه ای و 28 کلاس، امکان تحصیل برای فرزندان آن ها ایجاد کرده است.
درمانگاه شبانه روزی اورند سلامت توسط هلدینگ رایزکو، به عنوان اولین درمانگاه تخصصی در منطقه صفادشت، به توسعه خدمات بهداشتی و درمانی در این منطقه پرداخته و از بخش های متفاوت تخصصی، اورژانس، آزمایشگاه مجهز، کلینیک شنوایی سنجی، دندانپزشکی، مامایی، عینک سازی و بینایی سنجی، رادیولوژی و… تشکیل شده است. اورند سلامت دارای تجهیزات پیشرفته و جدیدی در درمانگاه و آزمایشگاه آن است که در سطح منطقه بی نظیر می باشد.
هلدینگ رایزکو همزمان با شیوع ویروس کرونا، همه کارکنان کارخانه‌های خود و همچنین درمانگاه اورند سلامت را برای ساکنین این شهر به وسایل محافظتی و بهداشتی تجهیز کرده است. همچنین چندی پیش در راستای مسئولیت اجتماعی، جهت کمک به آسیب دیدگان شیوع بیماری کرونا در شهرستان ملارد و بخش صفادشت، با همکاری در تهیه و توزیع هشت هزار بسته کمک های معیشتی و همچنین کمک های بهداشتی شامل ماسک، دستکش، کرم، مایع ضدعفونی کننده و…. از سوی خیریه راز وابسته به هلدینگ رایزکو، به کمک نیازمندان این منطقه شتافت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا