ورزشی

لالیگا هم بازگشایی می‌شود/لیگ فوتبال اسپانیا هر روز مسابقه خواهد داشت

به گزارش خبرگزاری فارس، خاویر تباس رئیس لالیگا در صحبت‌هایی ابراز امیدواری کرد که رقابت‌های لیگ فوتبال این کشور  از 12 ژوئن (23 خردادماه) آغاز شود.

بر این اساس وی گفت که در صورت بازگشایی، مسابقات پشت درهای بسته برگزار می‌شود.

هفته گذشته باشگاه‌های فوتبال اسپانیا تست‌های پزشکی مربوط به ویروس کرونا را پشت سر گذاشتند و بازیکنان در باشگاه بارسلونا تمرینات اختصاصی را آغاز کردند. رئال مادرید هم دوشنبه تمرینات خود را پیگیری کرد.

تباس در این باره گفت: من می خواهم که در 12 ژوئن (23 خردادماه) لیگ فوتبال مجدداً راه اندازی شود، اما ما باید محتاط باشیم و این فقط به فوتبال مربوط نمی‌شود ، بلکه به جامعه نیز بستگی دارد ، همه ما باید روی رعایت نکاتی برای حفظ سلامت تمرکز کنیم.

وی اعلام کرد: اکنون که ما در ورزشگاه ها هوادار نخواهیم داشت، قصد داریم ایده های خلاقانه ای برای پخش بازی ها داشته باشیم و به محض بازگشت لالیگا ، هر روز فوتبال برگزار خواهد شد. به طوری که تیم‌ها 3 روز برای استراحت خواهند داشت.

تباس خاطرنشان کرد: ما انتظار داشتیم حدود 25 یا 30 مورد ابتلا به ویروس کرونا در فوتبال اسپانیا وجود داشته باشد اما کمتر از آن بود . از 2500 نفر مورد آزمایش شده، ما فقط هشت مورد مثبت داریم که خبر خوبی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا