اجتماعی

لزوم توسعه ایستگاه های شارژ برقی در کشور

سخنگوی صنعت برق بر ضرورت توسعه ایستگاه های شارژ برقی برای خودروهای سواری، اتوبوس های عمومی و موتور سیکلت ها در کشورخبر داد.

نوشته های مشابه

به گزارش نقش نیوز، مصطفی رجبی مشهدی افزود: استفاده از خودروهای برقی امروز در جهان رو به افزایش است چرا که در کاهش مصرف سوخت و آلایندگی هوا اثرات مثبتی دارند.
وی اظهارداشت: ضرورت ایجاب می کند با توجه به اهمیت موضوع صنعت برق زیر ساخت ایستگاه های شارژ برای خودروها، اتوبوس های عمومی و موتورسیکلت های برقی را در کشور فراهم کند.
سخنگوی صنعت برق ایران گفت: ایستگاه های شارژ برقی همانند پمپ بنزین ها هستند. وی افزود: تعداد ایستگاه های شارژ متناسب با تعداد خودروهای سواری، اتوبوس های عمومی و موتور سیکلت های برقی خواهد بود که در سطح شهرها تردد می کنند. صنعت برق به دنبال اینکه تسهیلات لازم را برای بخش خصوصی جهت احداث ایستگاه های شارژبرقی در کشور فراهم کند.
رجبی مشهدی اظهارداشت: تاکنون یک ایستگاه شارژ برقی دربرج میلاد تهران و یک ایستگاه هم در شهرستان مشهد در حال احداث است. وی ادامه داد: اواخر سال گذشته با یکی از سازندگان داخلی در زمینه نصب و راه اندازی ایستگاه های شارژ برقی در هر نقطه ای که نیاز باشد توافق لازم صورت گرفته است.
سخنگوی صنعت برق کشور تصریح کرد: متاسفانه کشور در سال‌های اخیر به شدت از آلودگی بالاخص در کلان شهرها رنج می برد.
وی یادآورشد: برای کاهش آلایندگی هوا ترویج استفاده از خودروها، اتوبوس های عمومی و موتورسیکلت های برقی بسیار ضرورت دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا