بانک-بیمه-بورس

محیط کار امن در بیمه ما برای خدمت فراهم است

حفظ و ارتقای سلامت کارکنان وایمن‌سازی محیط کار و پرداخت خسارت وسایرفرآیندهای کاری درمقابله با ویروس کرونا، اولویت نخست شرکت بیمه ما است .
به گزارش نقش نیوز، به منظور کاهش ریسک احتمال ابتلای کارکنان شرکت بیمه ما به بیماری کووید-۱۹ و ویروس کرونا، براساس مصوبات کمیته پدافند غیرعامل دراین مجموعه، ساعات کاری پرسنل و شیفت‌های کاری بیمه “ما” تغییر کرد.
اقدامات پیشگیرانه این شرکت درمقابله با ویروس کرونا مطابق دستورالعمل جامع مقابله با کرونا برگرفته از پروتکل‌های بهداشتی وزارت بهداشت و ستاد مبارزه با کرونا ادامه دارد. بسته بهداشتی حاوی ژل ضدعفونی‌کننده، ماسک و اطلاعاتی دراین زمینه نیزتهیه شده ودربدو ورود به تمامی کارکنان تحویل می‌گردد.
لازم به ذکراست این اقدام درادامه تمهیدات قبلی شرکت برای جلوگیری از شیوع کرونا نظیر گندزدایی فضاهای عمومی، ضدعفونی کردن سطوح ، تست مداوم پرسنل و لغو برنامه های آموزشی اتخاذ شده است.
همچنین این شرکت بیمه ای در راستای تبیین مسئولیت اجتماعی در مواجهه با خطر کرونا علاوه بر ضدعفونی و سم پاشی تاکسی ها، تمام شعب خود را با جدید‌ترین دستگاه‌های موجود و ارائه ماده ضدعفونی کننده دست و سطح به مشتریان در بدو ورود از نشر بیماری تا جایی که ممکن است جلوگیری به عمل اورد. شرکت بیمه ما با ضدعفونی پایانه تاکسیرانی میدان ونک، گام‌ کوچکی در ارتقاء بهداشت عمومی برداشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا