بانک-بیمه-بورس

معاون سرمایه های انسانی بانک سینا معرفی شد

قائم مقام بانک سینا در این جلسه با اشاره به اینکه مدیریت منابع انسانی از حیاتی ترین جنبه های مدیریت در سازمان ها و ادارات به شمار می رود، گفت: در شرایط رقابتی فعلی، اهمیت منابع انسانی در فرایند توسعه سازمان، روز به روز ملموس تر می شود و در واقع رسیدن به اهداف سازمان در گروی توانایی نیروی انسانی در انجام امور محوله است. لذا مدیریت می بایست با ایجاد انگیزه کارکنان را متعهد نماید که در راستای اهداف سازمان قدم بردارند.
دکتر دانیالی با تاکید بر اینکه نیروی انسانی به عنوان یکی از مهمترین عوامل در پیشبرد اهداف و ارتقای بهره‌وری سازمان ها محسوب می شود، افزود: به کارگیری و استخدام نیروهای متبحر و متخصص و ایجاد انگیزش در افراد از طریق اجرای برنامه های کاربردی، عاملی تاثیرگذار در موفقیت سازمانی است. از طرفی سازمان ها بدون منابع انسانی با انگیزه و با روحیه به سازمانی غیر پویا تبدیل خواهند شد.
وی در همین خصوص ادامه داد: ازآنجا که اقتصاد امروزی مبتنی بر خدمات است لذا برای انگیزش و افزایش بهره وری کارکنان، باید آنها را در فعالیت ها مشارکت داد و در پرتو آموزش های صحیح در تحقق برنامه های خرد و کلان از نیروی انسانی دانا و توانا با اولویت دانایی محوری بهره برد. لذا این انتظار از معاونت سرمایه های انسانی وجود دارد که بیش از پیش، این شاخص ها را مورد توجه قرار داده و در مسیر پیشرفت بانک، از مشارکت حداکثری کارکنان بهره گیرد.
مدیرامور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی بانک سینا هم گفت: سرمایه انسانی هر سازمان به مثابه موتور محرکه و ارزشمندترین و بزرگترین ثروت آن مجموعه است که با اجرای برنامه های حمایتی و انگیزشی مناسب در راستای تامین خواسته های قانونی و به حق آنها می توان به نتایج قابل توجهی در تحقق اهداف عملکردها و افزایش بهره وری سازمانی دست پیدا کرد.
شیخ الاسلامی افزود: در عصر کنونی که شاهد تحولات لحظه ای و ارائه ایده های فناورانه و نوین در جهان هستیم، سازمان هایی موفق خواهند بود که از طریق به کارگیری الگوهای پیشرفته توسعه نیروی انسانی، یادگیری سازمانی و راهبردهای توسعه در راستای بالندگی و ارتقاء قابلیت های کارکنان، اقدام کنند.
وی خاطرنشان کرد: توسعه سرمایه های انسانی در بانک سینا جزو راهبردهای اساسی و زیربنایی برنامه های این بانک است که از طریق پیاده سازی الگوی های مختلف سازمانی در راستای ارتقاء انگیزه، سطح دانش، مهارت، تجربه و کیفیت عملکرد آنها اقدام خواهد شد که با توجه به تجارب و خدمات شایسته ای که از آقای جعفری سراغ داریم، در این زمینه منشاء خیر خواهند شد.
در ادامه مراسم، یداله جعفری معاون جدید سرمایه های انسانی بانک سینا هم ضمن قدردانی از حسن اعتماد مدیرعامل بانک سینا به جهت انتصاب وی، گفت: بانک سینا از جمله بانک های خوشنام، بدون حاشیه و موفق نظام بانکی با کارکنان متعهد، متخصص و توانا است که با اتکا به این ظرفیت ها و قابلیت ها، می توان شاهد شکوفایی و پیشرفت روزافزون در عرصه فعالیت ها بود.
وی در خصوص نقش نیروی انسانی در سازمان گفت: نیروی انسانی متخصص و دانش‌مدار، جزو دارایی‌های یک سازمان و به‌عنوان مهم‌ترین مزیت رقابتی و کمیاب‌ترین منبع در اقتصاد دانش‌محور امروز است. نظام فکری، رشد و تعالی در کار، حفظ کارکنان و تقویت احساس تعلق و وفاداری از اصول مهم حاکم بر مدیریت منابع انسانی است و برای تحقق این اصول پایه ای و بنیادین از طریق همفکری و تعامل، اقدام خواهد شد.
گفتنی است در پایان این مراسم، حکم انتصاب یداله جعفری از سوی دکتر دانیالی قائم مقام بانک سینا به وی اعطا شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا