بانک-بیمه-بورس

مهر تایید سهامداران بر عملکرد بیمه ما

به گزارش نقش نیوز، حجت بهاری فر عضو هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه “ما” با استناد به گزارش ارائه شده هیأت مدیره به مجمع  و سهامداران، تولید حق بیمه در سال مالی 1398 را بالغ بر  10.194 میلیارد ریال اعلام کرد  و افزود: تولید حق بیمه، نسبت به سال گذشته 25 درصد رشد داشته است.
وی خاطرنشان کرد: با مدیریت ریسک مناسب در شرکت، ضریب خسارت 66 درصد می باشد که فاصله ای قابل توجه با شرکت های دیگر صنعت بیمه دارد. بهاری فر، افزایش 384 درصدی پورتفوی سهام شرکت را نیز از دیگر نکات ارزشمند و قابل ذکر سال گذشته  دانست .
در ادامه مدیرعامل بیمه ما به بیان برنامه های آتی شرکت پرداخت و گفت: افزایش سرمایه تا سطح 4 هزار میلیارد ریال ، سرمایه گذاری بهینه منابع مالی و متنوع سازی سرمایه گذاری، تمرکز بر حفظ ترکیب بهینه پرتفوی شرکت و گسترش و توسعه شبکه فروش از جمله این برنامه هاست.
دکتر کریمی دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران ضمن تاکید بر خدمات ارزنده بیمه “ما” در جلب رضایت بیمه گزاران و ارائه خدمات مطلوب گفت: مهم ترین نکته در شرکت بیمه ما انجام هرچه بهتر تعهدات و جلب رضایت بیمه گزاران است و در این راستا با بهره گیری از نیروهای جوان و کارآمد در کنار پرسنل با تجربه موفقیت های زیادی کسب کرده است .
بر اساس این گزارش مجمع عمومی عادی سالیانه  به ریاست دکتر ابراهیم پور مدیرعامل و عضو هیات مدیره گروه مالی ملت و با حضور نمایندگان بانک ملت و توسعه مالی مهر آیندگان به عنوان ناظرین ، مدیرعامل شرکت ، اعضای هیات مدیره، نماینده سازمان بورس، نماینده بیمه مرکزی، حسابرس و بازرس قانونی برگزار شد.
در ادامه حسابرس و بازرس قانونی به ارائه گزارشی از عملکرد بیمه ما در سال 1398 پرداخت و مجمع پس از استماع گزارش هیات مدیره و بازرس قانونی شرکت و تصویب صورت های مالی شرکت منتهی به 29 اسفند 98، با تقسیم  مبلغ 380  ریال سود قابل تقسیم به ازای هر سهم موافقت کرد.
همچنین در این مجمع ، موسسه حسابرسی فاطر به عنوان حسابرس و بازرس قانونی و روزنامه دنیای اقتصاد به عنوان روزنامه کثیرالانتشار برای درج آگهی های بیمه ما تعیین شدند.
گفتنی است مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت بیمه “ما”(سهامی عام) با عنایت به ابلاغیه شماره 050/440/ب/98 مورخ 26/12/98 سازمان بورس در خصوص الزام به برگزاری مجمع با حضور حداکثر 15 سهامدار حقوقی و حقیقی و مطابق با اطلاعیه منتشر شده در سامانه کدال ، همزمان به صورت آنلاین پخش شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا