ورزشی

نقاط ضعفی که به استقلال لطمه زده است/ نیاز به جذب یک گلر خوب

منصور رشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد تساوی دو بر دو استقلال برابر شهر خودرو مشهد گفت: دیدار جذابی را خصوصاً در نیمه دوم از دو تیم شاهد بودیم. هم استقلال و هم شهر خودرو نمی‌خواستند بازنده باشند و تلاششان باعث شد تا بازی با تساوی به پایان برسد.

وی تاکید کرد: مجیدی با ترکیب خوبی به میدان رفت اما یک مقدار بازیکنان استقلال بی برنامه بودند و نتوانستند بازی همیشگی خود را ارائه دهند. خصوصاً در نیمه اول که بازیکنان انگار به تازگی کنار یکدیگر بازی می‌کردند و از هماهنگی لازم برخوردار نبودند.

رشیدی با انتقاد از عملکرد خط دفاع استقلال گفت: متاسفانه هر چقدر کارشناسان راجع به اشتباهات خط دفاعی استقلال صحبت می‌کنند هیچ تاثیری در روند فنی دفاعی آبی‌پوشان وجود ندارد. در این بازی هم شاهد بودیم که دو اشتباه محرز باعث شد تا استقلال راحت دو گل از حریف دریافت کند.

رشیدی در خصوص مهاجمان استقلال هم گفت: دیاباته این روزها گره‌گشای تیم استقلال شده، او در هر بازی برای آبی‌پوشان گلزنی می‌کند و حالا او را می‌توان متخصص پنالتی زدن هم دانست. خونسردی و آرامش او برای زدن پنالتی بسیار جالب است و در مجموع هر وقت در زمین حضور دارد عملکرد قابل قبولی هم دارد. ارسلان مطهری هم همیشه که به عنوان یار ذخیره به میدان می‌آید عملکرد مثبتی دارد. او گلزنی کرد اما متاسفانه دچار مصدومیت شد. شاید اگر تا پایان در زمین می‌ماند می‌توانست باز هم برای استقلال گلزنی کند.

این پیشکسوت استقلال با اشاره به عملکرد مهدی قایدی گفت: در مورد قاعدی باید بگویم او هنوز به آمادگی کامل نرسیده است. درست است که برای استقلال یک پنالتی گرفت اما چند موقعیت خوب را به راحتی از دست داد. سرمربی استقلال که خودش یکی از بهترین مهاجمان ایران بوده است باید قایدی را چه از لحاظ روحی و چه از لحاظ فنی بیشتر کمک کند تا این بازیکن بتواند دوباره به روزهای اوجش بازگردد.

دروازه‌بان سابق استقلال در مورد عملکرد حسین حسینی و مهدی رحمتی گفت: با شرایطی که به وجود آمده استقلال به یک دروازه‌بان خوب دیگر نیز نیاز دارد. با توجه به اینکه خودم سال‌ها گلری کردم این روزها می‌دانم که حسینی به دلیل نداشتن یک رقیب خوب انگیزه‌هایش را تا حدودی از دست داده است. او به یک رقیب نیاز دارد تا بتواند رقابت جدی با او داشته باشد و از این تنها بودن خارج شود. نبودن یک گلر خوب باعث شده تا او خیالش از بابت اینکه همیشه درون دروازه استقلال خواهد بود راحت باشد. در مورد رحمتی هم باید بگویم عملکرد خوبی داشت اما در چند صحنه، او هم اشتباه کرد. ولی در مجموع تقابل این دو دروازه‌بانی که چندین سال کنار یکدیگر بودند اما اختلافات شدید بین این دو باعث شد تا یکی از استقلال جدا شود. چندان قابل تعریف نبود.

وی در پایان و در خصوص دیدار روز دوشنبه بیستم مردادماه که استقلال باید برابر سپاهان اصفهان از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به میدان برود، گفت: آبی‌پوشان چند روز پیش در لیگ برتر توانستند سپاهان را دو بر یک شکست دهند اما حالا این بازی تفاوت‌های بسیاری با آن دیدار خواهد داشت. مجیدی نباید سپاهان را دست کم بگیرد ضمن اینکه قلعه نویی هم نمی‌خواهد در این دیدار بازنده باشد. او مطمئناً کنار خط خواهد آمد تا تیمش را هدایت کند و در مجموع فکر می‌کنم دیدار سپاهان و استقلال در روز دوشنبه جذابیت‌های زیادی خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا