ویژه

هدیه اینترنت رییس جمهوری به خبرنگاران از امشب توزیع می‌شود

به گزارش نقش نیوز «محمدجواد آذری جهرمی» امروز در صفحه شخصی خود در  اینستاگرام خود ضمن تبریک روز خبرنگار نوشت: دستور رییس جمهوری برای هدیه خبرنگاران در حال پیگیری است و از امشب توزیع این هدایا انجام خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز پنج شنبه در آیین بهره برداری از طرح های ملی وزارت نفت که به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، ضمن تبریک ۱۷ مرداد روز خبرنگار به خبرنگارانی که در این سال ها جان خود را از دست دادند و همچنین خبرنگارانی که در ایام مبارزه با کرونا جان خود را از دست دادند درود فرستاد و از تلاش فراوان همه رسانه ها و خبرنگاران برای آگاهی و هوشیاری و همچنین نشاط مردم در روند مقابله با کرونا تشکر کرد.

وی گفت: دشمنان به دنبال گرفتن نشاط ما و مایوس کردن مردم هستند اما خبرنگاران و رسانه های داخلی رسالتی سنگینی دارند و ایجاد امید و اعتماد و نشاط در جامعه است که سرمایه اجتماعی برای جامعه و آینده کشور است.

رییس دولت تدبیر و امید تاکید کرد: روزهای سختی را می گذرانیم وفشار دشمنان بر ما بسیار سنگین است، در کنار کرونا تحریم را داریم در کنار تحریم، تحریف و تهدید را داریم، در کنار همه اینها دشمنانی داریم که در رسانه های بیگانه و خارجی می خواهند مردم را دلسرد کنند، اما  در برابر همه آنها امید، اعتماد، ایمان، تلاش، وحدت و هماهنگی را  داریم و امروز می‌بینیم که قوای کشور، نیروهای مسلح مردم ما در سایه هدایت‌های رهبری شاهد یک وحدت و اتحاد و هماهنگی هستند و در این زمینه رسانه ها و خبرنگاران می توانند نقش داشته باشد.

روحانی در این مراسم به وزیر ارتباطات دستور داد: مانند سال های گذشته، امسال هم به مناسبت روز خبرنگار هدیه ای تقدیم خبرنگاران شود و اینترنت رایگان در اختیار آنان قرار گیرد.

محمود صارمی خبرنگار خبرگزاریِ جمهوری اسلامی در ۱۷ مرداد سال ۱۳۷۷، به همراه هشت نفر از اعضای کنسولگری ایران در مزار شریف افغانستان به دست گروهک تروریستی طالبان به شهادت رسید. به همین مناسبت، شورای فرهنگ عمومی، هفدهم مرداد ماه هر سال را به عنوان «روز خبرنگار» نامگذاری کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا