یادداشت

واعظی: گفت‌ و گوی مردم و رییس‌جمهوری از راهبردهای مبنایی دولت تدبیر و امید است

به گزارش نقش نیوز، واعظی بامداد یکشنبه در یادداشت خود در اینستاگرام افزود: ماه مبارک رمضان‌ از ابتدای دولت تدبیر و امید، فرصتی مغتنم برای گفت‌ و گوی اقشار مختلف و نخبگان با رییس‌جمهوری بوده است.گفت‌وگوهای سازنده‌ای که رییس‌جمهوری در آنها بیشتر شنونده است و عمده‌ وقت به بیان دغدغه‌ها، نظرات و دیدگاه‌های مدعوین می‌گذرد.
او ادامه داد: این جلسات از آنجا که اهمیت ویژه‌ای برای رییس‌جمهوری دارد، در تمام سال‌های گذشته به طور مرتب برگزار شده بود. امسال هم که میهمان ناخوانده کرونا شرایط ویژه‌ای را در کشور بوجود آورده، تلاش کردیم این سنت حسنه دچار وقفه نشود. در دیدارهای امسال البته به جهت رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی، توفیق میزبانی از تعداد کمتری از عزیزان را داشتیم و ناگزیر شدیم جلسات را بدون ضیافت افطار برگزار کنیم.
واعظی گفت: شکل‌ و شمایل متفاوت این جلسات البته از رونق آنها نکاست و خوشبختانه گفت‌ و گوهای بسیار مفید و موثری با مشارکت و استقبال بسیار خوب اساتید، کارشناسان و صاحب‌نظران از اقشار مختلف شکل گرفت.
رییس دفتر رییس جمهوری تصریح کرد: گفت‌ و گوی جمهور (مردم) و رییس‌جمهوری از راهبردهای مبنایی دولت تدبیر و امید است که جلسات ماه مبارک رمضان نمادی از آن به شمار می‌رود.
واعظی افزود: خوشحالیم که به رغم مشکل شیوع کرونا اجازه ندادیم این سنت نمادین به محاق برود و خدشه‌ای در دیدارها صمیمانه‌ یادشده بوجود بیاید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا