آخرین اخباراستان هاخراسان جنوبی

ورودی شهر ماژان تا دهه فجر به بهره برداری می رسد

خراسان جنوبی – رضا بهنام – «اسدالله جلال زاده»، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی و «محمدعلی آخوندی»، فرماندار خوسف به همراه تنی چند از مسئولان شهرستان خوسف از جاده دسترسی روستای سیوجان_فخرآباد، جاده عیلکی زرگرذ، جاده طالب آباد دو، جاده روستای سلم آباد به شهر ماژان و پروژه ایمن سازی وردی شهر ماژان بازدید کردند.

«اسد الله جلال زاده»، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی در بازدید از محورهای مواصلاتی شهرستان خوسف اظهار کرد: با توجه به گستردگی راه های مواصلاتی شهرستان خوسف، راه ها نیاز به ترمیم های خاصی دارد که امیدواریم با برنامه ریزی هایی که صورت خواهد گرفت، ترمیم و احداث برخی جاده های شهرستان انجام شود.

وی با بیان اینکه سه و نیم کیلومتر باقی مانده از محور روستای سلم آباد تاپایان سال انجام و به بهره برداری می رسد، افزود: همچنین تکمیل جاده چاه طالب آباد دو در پروژه های سال آینده این اداره کل در نظر گرفته شده است.

مدیر کل راهداری وحمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی با بیان اینکه ورودی شهر ماژان در صورت تأمین باقی مانده اعتبار به صورت کامل انجام می شود، تصریح کرد: قسمت اصلی این پروژه در دهه مبارک فجر به بهر برداری می رسد و تکمیل این پروژه جزو پروژه های اولویت دار ما خواهد بود.

«محمد علی آخوندی» فرماندار خوسف نیز در جریان این بازدید با بیان اینکه توجه به محورهای مواصلاتی شهرستان خوسف، به عنوان سومین شهرستان وسیع استان خراسان جنوبی، یکی از اولویت های کاری شهرستان است، افزود: در خصوص راه های شهرستان تاکنون اقدامات خوبی انجام شده است.

وی ادامه داد: در این بازدید، راه های اولویت دار به ویژه محورهای زیرسازی شده مشخص و برای سال بعد پیش بینی اعتبار خواهد شد، تا با بهره برداری از آن مردم طعم شیرین خدمت رسانی را بچشند.

گفتنی است در این بازدید مقرر شد عملیات روکش جاده مواصلاتی بین روستاهای سیوجان و فخرآباد طی چند روز آتی شروع شود، همچنین عملیات تکمیل جاده عیلکی_ زرگر در صورت تأمین اعتبار انجام و فاز اول پروژه ایمن سازی ورودی شهر ماژان تا دهه فجر به بهره برداری و فاز دوم نیز از محل سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان پیگیری لازم جهت تخصیص اعتبار انجام شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا