ورزشی

پایان لالیگا با سومی اتلتیکومادرید

به گزارش نقش نیوز، هفته آخر لالیگا یکشنبه شب برگزار شد تا پرونده فصل ۲۰-۲۰۱۹ بسته شود. در یکی از بازیهای مهم اتلتیکومادرید برابر رئال سوسیداد قرار گرفت که دو تیم به تساوی یک بر یک دست یافتند.

گل نخست را کوکه ۳۰ به ثمر رساند اما یانوزای در دقیقه ۸۷ بازی را مساوی کرد. اتلتیکو با کسب یک امتیاز از این دیدار توانست با رتبه سوم لالیگا را به پایان برساند.

در دیگر دیدار رئال مادرید که پیش از این قهرمانی اش را در لالیگا قطعی کرده بود به مصاف لگانس رفت که این بازی با نتیجه ۲ بر ۲ به پایان رسید.

گل نخست را سرخیو راموس در دقیقه ۹ به ثمر رساند. سپس برایان گیل در وقت‌های اضافه نتیجه را یک بر یک کرد. در نیمه دوم مارکو آسنسیو گلزنی کرد اما باز هم میزبان توانست بازی را به تساوی برساند.

لگانس با وجود کسب یک امتیاز نتوانست از سقوط نجات پیدا کند و فصل آینده در دسته دو بازی خواهد کرد. پیش از این تیم های مایورکا و اسپانیول به دسته پایین تر سقوط کرده بودند.

تیم های رئال مادرید (۸۷ امتیاز)، بارسلونا (۸۲)، اتلتیکومادرید (۷۰) و سویا (۷۰) به لیگ قهرمانان اروپا صعود کردند. همچنین ویارئال و رئال سوسیداد سهمیه لیگ اروپا را به دست آوردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا