اقتصادی

ركورد توليد ماهانه خطوط ذوب و نورد در مجتمع فولاد صنعت بناب شکسته شد

به گزارش نقش نیوز،میزان تولید واحد ذوب شاهین خرداد ماه سال جاری به 22 هزار و 373 تن رسید و رکورد قبلی که 20 هزار و 422 تن بود را شکست.
واحد فولادسازی شاهین نیز با یک کوره قوس الکتریکی و واحد فولادسازی شهریار تولید 35 هزار و 903 تن شمش را ثبت کرد در حالی که رکورد قبلی جمع خطوط ذوب 33 هزار و 534 تن بود.
همچنين توليد ذوب و نورد خرداد ماه امسال در مجموع به 76 هزار و 68 تن رسید در حالی که بالاترین رقم تولید قبلی مربوط به آبان ماه 91 به میزان 65 هزار و 868 تن بود که به این ترتیب شعار امسال یعنی جهش تولید را محقق کرد.
مجتمع فولاد صنعت بناب در هفته هاي اخير با اصلاح فرآيندهاي تامين مواد اوليه و فرآيند توليد، توانسته توليد را افزايش دهد و جهش توليد را تجربه كند كه با وجود اين افزايش، فرآيند تحويل محصولات توليدي به مشتريان نيز تسهيل و رضایتمندی آنان را در بر داشته است .
مجتمع فولاد صنعت بناب با برخورداري از دو واحد ذوب و ريخته گري و خطوط متعدد نورد و نيروي جوان، متخصص و متعهد ، توليدات خود را در قالب سبد كامل و با كيفيت بالا توليد و روانه بازارهاي داخلي و خارجي مي كند كه در ادامه ي زنجيره فولادي شكل گرفته در هلدينگ گسترش صنايع و معادن ماهان نقش بسزایي را در ميان توليد كنندگان فولاد كشور ايفا مي كند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا