بانک-بیمه-بورس

چترها را باید بست !

استفاده از ایده های تبلیغاتی خلاقانه برای شرکت های بیمه ای از اهمیتبسیار بالایی برخوردار است. در همین راستا شرکت تازه تاسیس بیمهباران در ابتدا به منظور معرفی و برند سازی خود، با ایده ای هوشمندانه وبا شعار( چترها راباید بستزیر باران باید رفت ) خود را در این حوزهمعرفی کرد. این شرکت در اواخر فصل تابستان تبلیغات محیطی وسیعیدر نقاط پررفت‌ و آمد تهران و اصفهان و شمال کشور انجام داد که ازمنظر بسیاری از کارشناسان حوزه تبلیغات به کارگیری ایده ای نو وذکاوت و هوشمندی در انتخاب تصویری که روی بیلبورد نقش بسته بهخوبی در این طرح خودنمایی می کند.

در این طرح گرافیکی، در یک حرکت ساختارشکنانه در کنار چترهای رنگیباز با رنگ های متفاوت (شاید اشاره به سایر شرکت های بیمه ای) ازنشانه های تصویری چتر بسته و باران استفاده شده و سبزی که با بستهشدن چتر خود را نمایان می کند. همچنین در کنار این تصاویر بیمهترنمبارانمحصول انحصاری این شرکت نیز با شعارطرحی نو در بیمه هایزندگیبه بازار معرفی شده است.

به صراحت می توان گفت این شرکت است که به خوبی می تواند در کنارایده های مناسب برای تبلیغات، مفهوم و معنای لازم را برای بینندگانتداعی کند. بیمه باران المانچتررا که پیش از این نیز بارها به عنواننمادی از اطمینان مورد استفاده قرار گرفته است را جور دیگر می بیند تابا استفاده از این مفهوم و نماد تکراری این بار برای مخاطبان از طراوت،شادابی و اطمینان بخشی باران سخن بگوید .

لازم به ذکر است «بیمه‌نامه زندگی ترنم» محصول جدید شرکت بیمه باراناست که توسط مدیران این شرکت طراحی و ارائه شده وبه مدت دو سالهم در انحصار این شرکت قرار دارد. این بیمه‌نامه دارای ویژگی‌های ممتازو منحصر به فردی است؛ اعلام میزان بازدهی هر سه ماه یک بار، پرداختبازدهی هر 6 ماه یک بار، دریافت مستمری ماهانه به جای دریافت یکجایسرمایه خود، برخورداری از سود تضمینی 16 درصد در سبدهایکم‌ریسک در دوره پنج ساله، تعبیه بخش پس‌انداز (قلک) با سود روزشمار،معافیت از انحصار وراثت واز جمله مزیت‌های بیمه زندگی ترنم باراناست.

مدت این بیمه‌نامه حداکثر پنج سال است، یعنی شما می‌توانید بیمه‌نامهزندگی ترنمِ یک ساله، دو ساله، سه ساله، چهار ساله یا پنج ساله خریداریکنید. همچنین می‌توانید حق بیمه خود را یکجا  یا در طول دوره ماهیانه،فصلی، سالیانه یا به هر شکل دیگر که متناسب با امکانات شماست،پرداخت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا