استان هاخراسان رضویویژه

کنترل و اعمال نظارت‌های هوشمند در مراکز عمده فروشی

رضا بهنام- خراسان رضوی-  روابط عمومی استاندارعلیرضا رزم‌حسینی با بیان مطلب فوق گفت: بعد از دوران دفاع مقدس، شاید شیرین‌ترین دوران خدمت خود را در زمان خادمی مردم خراسان رضوی تجربه کردم.

وی با اشاره به اینکه آگاهانه مسئولیت وزارت صمت را پذیرفته است، بیان کرد: در حالی این مسئولیت را قبول کردم که کشور در شرایط خاصی قرار دارد اما در عین حال با تمام توان در پیشبرد امور این وزارتخانه تلاش خواهم کرد.
وزیر صمت افزود: با توجه به شرایط موجود شاید ۷۰ درصد وقت خود را در خصوص تنظیم بازار، معیشت و ارتزاق عمومی مردم می‌گذرانم تا بتوانیم به تصمیمات درست برسیم.
رزم‌حسینی در خصوص موضوع خودرو بیان کرد: قیمت‌های دستوری، صنعت خودروی کشور را با زیان هنگفتی روبرو کرده و درحال حاضر شاهد سه نوع قیمت مصوب، تمام شده و قیمت بازار هستیم.
وی با اشاره به لزوم اتخاذ برخی از تصمیمات چالشی وزارت صمت برای بهبود شرایط کنونی کشور تاکید کرد: اگر همه بپذیریم که در مسیر منافع ملی حرکت کنیم در درازمدت به نفع اقتصاد ملی کشور خواهد بود.
وزیر صمت ادامه داد: برنامه‌ریزی شده است که از هفته آینده در مراکز عمده فروشی و بنکداری کنترل و نظارت‌های هوشمند صورت گیرد.
رزم‌حسینی خاطرنشان کرد: در وزارت صمت بر این باوریم که در تصمیم‌گیری‌ها حتما باید با کمیسیون‌های اقتصادی و صنایع مجلس شورای اسلامی به اجماع حداکثری برسیم.
نایب‌ رئیس اول مجلس شوراس اسلامی نیز در ادامه این جلسه گفت: آقای رزم‌حسینی محل وحدت و همدلی مدیران در خراسان رضوی بودند و استان در دوره مدیریت ایشان شاهد یک فضای آرام بود.
سید امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی افزود: مدل شخصیتی آقای رزم‌حسینی اجماع‌سازی است به این صورت که سازمان‌های دیگر را نفی نکرده و از همه ظرفیت‌ها استفاده می‌کند. نمونه این تفکر را در طرح مثلث توسعه اقتصادی و فرهنگی ایشان در استان داریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا