استان هاخراسان رضویویژه

۵ هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند

رضا بهنام- خراسان رضوی- «غلام عباس صادقی» با بیان مطلب فوق گفت: در بخش کمک های موردی برای تعداد 195 نفر با اعتبار بالغ بر یک میلیاردو 350 میلیون ریال کمک انجام شده است.

مدیر کمیته امداد مانه و سملقان افزود: در 6 ماهه سال جاری تعداد 58 سری جهیزیه با مبلغ سه میلیاردو 511 میلیون ریال به نوعروسان اهدا شده است.

وی تصریح کرد: برای 59 نفر با مبلغ 401 میلیون ریال در بخش اجاره مسکن کمک شده است.

صادقی همچنین از پرداخت 20 مورد لوازم منزل با اعتبار 290 میلیون ریال برای مددجویان تحت پوشش خبرداد و افزود: برای هشت نفر با مبلغ یک میلیاردو 600 میلیون ریال ودیعه مسکن پرداخت شده است.

مدیرکمیته امداد مانه و سملقان گفت: از محل صندوق امداد و ولایت، 218 فقره وام قرض الحسنه به مبلغ 17 میلیاردو 580 میلیون ریال پرداخت شده است.

وی کل واجدین شرایط دریافت سبد غذایی را 5 هزارو 248 نفر عنوان کرد و افزود: تعداد 4 هزارو 930 نفر تاکنون سبد غذایی دریافت کرده و 318 نفر هنوز موفق به دریافت سبد غذایی نشده اند.

مدیر کمیته امداد شهرستان مانه و سملقان گفت: 150 خانواده روستایی هم به بنیاد مسکن جهت احداث مسکن معرفی شده اند.

صادقی افزود: ضمانت این تسهیلات به صورت زنجیره ای است.

وی از احداث 4 واحد مسکن ایتام از محل کمک های بلاعوض امداد و بنیاد مسکن و کمک خیرین  که در حال ساخت است خبر داد و افزود: این واحدها در حال اجراست.

وی بیان کرد: تعداد 37 مورد تعمیرات مسکن مددجویان از محل اعتبارات کمک خیرین و بلاعوض امداد با مبلغ 660 میلیون تومان انجام شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا