اجتماعی

تقدیر از دو نیروی سختکوش و متعهد سازمان پسماند

به گزارش نقش نیوز؛ صدرالدین علیپور مدیرعامل سازمان در حاشیه نشست شورای معاونان بااشاره به این موضوع که ما در سازمان پسماند مجموعا تیمی هستیم کهباید اهداف سازمان را پیش ببریم، افزود: ما تعهد کردیم و قول هایی بهشهروندان، مدیریت شهری و اعضای شورای اسلامی شهر تهران دادیم کهاجرای این تعهدات رزومه و تعهد همه ماست.

وی افزود: در نشست پیشین شورای معاونان، بندی را گنجاندیم که ازافرادی که فراتر از مسئولیت و وظایفشان فعالیت می کنند و نگاهشانصرفا به اموری که به آن ها ارجاع می شود نیست و برای ارتقاء سازمانبیش از وظایف محوله زحمت می کشند، تقدیر شود.

علیپور تاکید کرد: امیدوارم این انتخاب و تقدیر تبدیل به رسمی ماندگارشود تا کارکنان، کارگران و مدیرانی که دلسوزانه فعالیت می کنند و بااقدامات متعهدانه، با تلاش های شبانه روزی و با فکر و خلاقیت شان،سازمان را به سمت متفاوت تری سوق می دهند و باعث ارتقاء جایگاهشمی شوند در هر نشست مورد تقدیر و تشویق قرار گیرند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند با معرفی قنبر آدینه وند مدیر نظارت وارزیابی امور مناطق سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران و علیرباطی جانشین معاونت خدمات شهری و امور خودرویی به عنوان دونیروی متعهد سازمان که شایسته تقدیر هستند گفت: آقای آدینه وند هم درمدت همه گیری کرونا و هم هنگام بارش برف و باران، هر تکلیف ومسئولیتی که به او سپرده می شد بدون اینکه شب، روز و نصف شب برایاو معنا داشته باشد، به صورت دلی پا به میدان می گذاشت و دلسوزانه وبدون به تاخیر انداختن امور به صورت متعهدانه و پرتلاش مسئولیت ها رابه انجام می رساند.

علیپور ادامه داد: آقای رباطی هم آن گونه که خودم شاهد بودم در زمانبرف، حتی تا یک هفته در ایستگاه منطقه حضور  می یافت و درحالی کهوظیفه مستقیمی نداشت، متعهدانه مشغول خدمات رسانی بود و در هرایستگاهی که مشکلی پیش می آمد مستقر می شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا