اجتماعی

امکانات و ویژگی‌های هتل داد یزد

هر زمانی صحبت از مسافرت به میان می‌آید، نام شهر یزد میان مقصدهای پیشنهادی می‌درخشد. شاید با خود بگوید مگر این شهر هم برای مسافرت مناسب است؟ در جواب این سوال باید گفت بله، یزد شاید به گرمای زیاد شهرت داشته باشد، ولی در فصل پاییز و اوایل زمستان یکی از بهترین جاهای دیدنی ایران به‌شمار می‌رود.

بعضی‌ها با خود می‌گویند وضعیت اقامت در این شهر و رزرو هتل یزد چگونه است؟ هتل های یزد از پنج ستاره تا هتل های اقتصادی در خدمت مسافران هستند تا بتوانند مسافرتی به‌یادماندنی را برای شما ثبت کنند. از بهترین هتل‌های این شهر می‌توان به هتل داد یزد، هتل صفائیه، ارگ جدید و… اشاره کرد. با ما همراه باشید تا با این هتل‌ها بیشتر آشنا شوید.

معرفی هتل داد یزد

هتل سنتی داد در قلب شهر یزد قرار دارد. این هتل چهار ستاره بوده و با توجه به قدمتی که دارد، خدمات رفاهی خیلی خوبی را دراختیار مسافران یزد قرار می‌دهد. هتل داد در سال 1307 ساخته شده و همچنان معماری سنتی و تاریخی خود را حفظ کرده است. یکی از ویژگی‌های خاص این هتل رستوران و کافی‌شاپ آن است که روی پشت بام قرار دارد و با داشتن منویی از غذاهای سنتی، ایرانی و فرنگی توجه زیادی از مسافران یزد را به خود جلب کرده است. هتل داد در سال 2009 جایزه مشتری‌مداری را در جشنواره هتل‌های برتر جهان ازآن خود کرد. این هتل را می‌توان از بهترین هتل های یزد دانست.

موقعیت جغرافیای هتل داد

هتل داد در میدان شهید بهشتی، خیابان دهم فروردین، پلاک ۲۱۴ قرار دارد. این موقعیت مکانی یکی دیگر از ویژگی‌های بارز هتل داد است که باعث شده محبوبیت خاصی میان مردم داشته باشد. هتل داد یزد تا جاذبه‌های گردشگری یزد مانند آب انبار شش بادگیری، خیابان کرمان یزد و آتشکده زرتشتیان کم‌تر از یک کیلومتر فاصله دارد؛ شما می‌توانید این مسیر را پیاده‌روی کنید.

همچنین تا مکان‌های مهم دیگر شهر مثل میدان امیر چخماق، مجموعه خان، بازار خان، بادگیرها، مسجد جامع و… فاصله‌ کمی دارد؛ شما در کم‌ترین زمان ممکن پیاده به این مکان‌ها رسیده و از جاذبه‌های گردشگری این شهر لذت خواهید برد.

 

امکانات و ویژگی‌های هتل داد یزد

خدمات رفاهی هتل داد

هتل داد نسبت به بافت قدیمی خود خدمات رفاهی جالبی را ارائه می‌دهد که این هتل را به یکی از بهترین هتل‌های چهار ستاره دنیا بدل کرده است. هتل داد یزد خدماتی نظیر آژانس مسافرتی، کافی‌شاپ، تاکسی سرویس، اتاق چمدان، روزنامه روز، کافی‌نت، فضای سبز، جکوزی، ترانسفر رفت‌وبرگشت با هزینه، اتاق تلفن، کپسول آتش‌نشانی و سیستم اعلام حریق دارد.

این خدمات فقط بخشی از امکانات هتل داد است. از دیگر خدمات هتل داد می‌توان به خدمات تور، تلفن در لابی، پارکینگ، استخر، سونا، ماساژ، خودپرداز، رستوران بام، خدمات پزشکی، خدمات باربری، خدمات بیدار باش، خدمات خانه داری، خدمات تهیه بلیط، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون در لابی، اینترنت در لابی، لاندری (خشکشویی) و… اشاره کرد.

معرفی هتل صفائیه یزد

هر شهری مناطق خوش آب‌وهوایی دارد که دارای منظره‌های جذاب و زیباتری نسبت به قسمت شهر است. در شهر یزد هتل صفائیه در یکی از بهترین منطقه‌های شهر قرار گرفته تا مسافران جنس متفاوتی را از اقامت تجربه کنند. هتل صفائیه یزد از دو بخش هتل باغ و هتل جدید تشکیل شده که ترکیب معماری مدرن و سنتی هستند و زیبایی این هنر خاص را به شکل عجیبی به‌نمایش می‌گذارند.

فاصله این دو بخش 150 متر بوده که همه آن را فضای سبز و فضاهای مناسب استراحت خانواده و… تشکیل داده است. هر دو بخش رستوران و کافی‌شاپ مخصوص دارد که نسبت به قسمت خود دارای منوی جذابی هستند. فقط این هتل، درمیان هتل های یزد پنج ستاره است.

 

امکانات و ویژگی‌های هتل داد یزد

 موقعیت مکانی هتل صفائیه

هتل صفائیه در منطقه صفائیه، خیابان تیمسار فلاحی قرار دارد. با توجه به موقعیت مکانی هتل فاصله آن با سینما تک، مرکز خرید آریا و رستوران سزار کم‌تر از یک کیلومتر است؛ شما می‌توانید این مسیر را با آب‌وهوای متفاوت پیاده‌روی کنید. همچنین می‌توان از مکان‌های گردشگری نزدیک به این هتل به موزه آیینه و روشنایی، دخمه زرتشتیان، آتشکده زرتشتیان یزد و… اشاره کرد.

خدمات و ویژگی‌های هتل صفائیه

در ساختمان هتل صفائیه خدماتی نظیر آسانسور، صندوق امانات، نمازخانه، فروشگاه، خودپرداز، آتلیه، آژانس مسافرتی، پله اضطراری، فتوکپی، زنگ هشدار، مرکز خرید، چایخانه سنتی، کافی‌شاپ، تاکسی سرویس و اتاق چمدان وجود دارد تا مسافران اقامت بهتری را تجربه کنند.

از دیگر خدمات رفاهی این هتل می‌توان به روزنامه روز، کافی‌نت، فضای سبز، پارک کودک، سالن ورزشی، آرایشگاه، شبکه پخش فیلم، تلفن در لابی، پارکینگ، ماساژ، کپسول آتش نشانی، سیستم اعلام حریق، خدمات بیدار باش، خدمات برای معلولین، خدمات خانه داری، خدمات تهیه بلیط، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون در لابی، اینترنت در لابی، لاندری (خشکشویی) و… اشاره کرد.

این هتل بهترین گزینه برای مسافرتی تاریخی و اقامتی لاکچری است که می‌توانید با خانواده آن را تجربه کنید و لذت آن را تا سال‌ها به یاد بسپارید.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا