اقتصادی

اهمیت مدیریت مصرف و توزیع سوخت در جزیره قشم

به گزارش نقش نیوز، حمیدرضا مومنی ظهر روز سه شنبه در دیدار خسرو پورباقری مدیر شرکت پخش و پالایش فراورده های نفتی قشم با وی افزود: مدیریت توزیع و مصرف سوخت برای پیشگیری از برخی سوء استفاده هایی که در جزیره رخ میدهد همکاری مستقیم متولیان سوخت و دستگاه های نظارتی و انتظامی را می طلبد.

وی با اشاره به اهمیت به اندازه مصرف و دریافت قانونی سوخت برای هر فرد و مجموعه، تصریح کرد: این موضوع باید توسط شرکت پخش و پالایش فرآورده های نفتی قشم با همکاری دستگاه های ذیربط مدیریت شود و انتظار ما این است که هیچگونه تخطی در این خصوص صورت نگیرد.

مومنی همچنین گفت: اکثر ارگان های قشم به علت آب و هوای خاص جزیره مصرف سوخت چندانی ندارند، سازمان منطقه آزاد قشم هم به عنوان یک سازمان حاکمیتی خدمات ارائه میدهد و واحدهای مختلف سازمان مصرف سوخت ندارد.

براساس این گزارش خسرو پورباقری مدیر شرکت پخش و پالایش فراورده های نفتی قشم هم در این دیدار با ارایه گزارشی از روند فعالیت های این شرکت، تامین و توزیع فراورده های نفتی را در قشم حاصل یک کار جمعی در جزیره و تلاش های مجموعه کارکنان این شرکت دانست و گفت: از میان مصرف کنندگان عمده سوخت در جزیره، شناورها و قایق ها مشتریان اصلی ما هستند.

وی با اشاره به اینکه این مصرف کنندگان رضایت خودشان را از نحوه توزیع سوخت بارها اعلام کرده اند، یادآور شد: مجاری غیرمجاز سوخت مشکل اصلی ماست و ما هم به شدت نسبت به قاچاق سوخت حساس هستیم و همه تلاش مان هم معطوف تامین نیازهای مصرف کنندگان واقعی سوخت در جزیره کردیم.

درابتدای این نشست حسین رفیعی مشاور امنیتی و انتظامی مدیرعامل و هادی نعیمیان مدیر نفت و انرژی سازمان منطقه آزاد قشم طی سخنان کوتاهی از همکاری شرکت پخش و پالایش فراورده های نفتی قشم با سازمان منطقه آزاد قشم قدردانی کردند.

گفتنی است دراین نشست محمد مهدی برنجی مدیر صنعت، معدن و تسهیل تولید و حسین مرادی مدیر روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد قشم نیز حضور داشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا