اقتصادی

بازگشت قیمت سکه به کانال ۱۱ میلیون تومان

بازگشت قیمت سکه به کانال ۱۱ میلیون تومان در بازار.قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (دوشنبه، هشتم شهریورماه) در بازار تهران با کاهش ۲۵۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته، به رقم ۱۱ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان رسید.

به گزارش نقش نیوز به نقل از ایرنا، در ساعت ۱۳ و ۱۵ دقیقه امروز ارزش هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید با کاهش ۲۵۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته (هفتم شهریور ماه) به رقم ۱۱ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان رسید و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد.همچنین امروز نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان، ربع سکه سه‌میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان قیمت خورد.

علاوه بر این، در بازار طلا نیز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار به یک میلیون و ۱۶۳ هزار تومان رسید. قیمت هر مثقال طلا نیز پنج میلیون و ۳۸ هزار تومان شد.همچنین هر انس جهانی طلا نیز امروز یک‌هزار و ۸۱۵ دلار و ۱۸ سنت قیمت خورد.

گفتنی است، مهم‌ترین عوامل موثر در رشد قیمت طلا و سکه، بالا رفتن نرخ دلار و انس جهانی است. بر این اساس قیمت دلار در دو روز گذشته روند نزولی داشته و امروز دوباره در صرافی بانکی وارد کانال ۲۶ هزار تومان شد و انس جهانی نیز با ۲ دلار و ۳۲ سنت کاهش امروز یک‌هزار و ۸۱۵ دلار و ۱۸ سنت معامله شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا