فرهنگی

تسلیت ۲۳مین سالروز رحلت جانسوز زنده یاد فرهیخته دکترمحمدعلی مجتهدی

امروز ۱۰ تیر ۱۳۹۹ مصادف با ۲۳مین سالروز رحلت زنده یاد دکترمحمدعلی مجتهدی گیلانی است. هیئت موسس، هیئت امناء و هیئت اجرایی بنیاد فرهنگی دکتر مجتهدی ( عام المنفعه) این روز را به همه فرزندان معنوی آن بزرگ مرد فرهیخته مدیریت آموزشی و فرهنگی کشور تسلیت عرض می نماید.

لازم به یاد آوری است که دکتر محمدعلی مجتهدی زاده اول مهر ماه ۱۲۸۷ هجری شمسی، شهر لاهیجان ( استان گیلان) است که پس از عمری مجاهدت و تلاش مستمر همراه با افتخارآفرینی در حوزه آموزش متوسطه و عالی کشور، در سن ۸۹ سالگی در ۱۰ تیر ماه ۱۳۷۶ در نیس فرانسه به رحمت ایزدی پیوست و در همانجا به خاک سپرده شد.

بدون تردید اثرگذاری آن بزرگ مرد در تربیت هزاران تن از فرهیختگان کشور بویژه در دبیرستان ماندگار البرز تهران، دانشگاه امیر کبیر، دانشکده فنی دانشگاه تهران و مخصوصاً در دانشگاه صنعتی شریف؛ بسیار گستره، عمیق و مستدام بوده است. طبعاً بر نظام مدیریتی و آموزشی کشور فرض است تا با بهره گیری از الگوهای مدیریتی ایشان و با ارتقاء و روزآمدی آن کاستی های موجود را بشایستگی رفع نماید.

بنیاد فرهنگی دکتر مجتهدی با بهره مندی از نظرات و توانمندی استادان خبره و شرکت های کارآفرین و دانش بنیان موفق کشور، آمادگی دارد تا الگوهای مدیریتی آن بزرگ مرد روزگار فرهنگ و آموزش کشور را در بخش های مختلف علمی، فرهنگی، آموزشی، اجتماعی و اقتصادی پیاده سازی نموده و سهمی در  رفع کاستی ها و اعتلای این حوزه ها داشته باشد.

مرکز توسعه مهارت و سرمایه اجتماعی بنیاد به عنوان مسئول اجرایی این بخش از اهداف و برنامه های منظور شده، در خدمتگزاری و اعطای خدمات به علاقمندان اعلام آمادگی می نماید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا