یادداشت

توجه ویژه بانک سینا به ایفای مسئولیت های اجتماعی

مسئولیت اجتماعی در جامعه امروز به یک نیاز و ضرورت بدل شده است تا جایی که بنگاه های اقتصادی به ویژه بانک ها نمی توانند به سادگی از آن عبور کنند. بانک ها به عنوان نهادهای پولی موثر و نقش آفرین در جامعه؛ توجه ویژه ای به این موضوع دارند.

بانک سینا به عنوان یک نهاد اقتصادی شفاف و متعهد علاوه بر وظایف اصلی و فعالیت های بانکداری در مسیر سودآوری و تامین رضایتمندی مشتریان محترم، به مسئولیت اجتماعی نیز نگاه ویژه و خاصی داشته و یا اقدامات عام المنفعه و انسان دوستانه همواره با عمل به تعهدات اجتماعی علاوه بر ارتقاء مفاهیم مسئولیت اجتماعی در نظر همکاران، مشتریان و ذینفعان، تلاش نموده ،مسئولیت اجتماعی را به عنوان یک باور و فرهنگ در بانک نهادینه نماید.

این بانک، با تنظیم و تدوین برنامه های استراتژیک در حوزه مسئولیت های اجتماعی، در کنار کمک به توسعه پایدار، تحکیم و ترویج ارزش های سازمانی و اخلاقی را در اولویت قرار داده و با عمل به مسئولیت های اجتماعی ضمن تحقق شاخص های تعالی سازمانی از جمله مسئولیت پذیری، قانون مداری، اخلاق گرایی و خدمت گزاری در مسیر پایداری و موفقیت گام بر می دارد.

در این مسیر، بانک سینا همراستا با ماموریت سهامدار عمده که مبتنی بر حمایت از اقشار کم بر خوردار کشور است با نقش آفرینی در راستای کمک به رونق اقتصادی کشور از طریق اعطای تسهیلات اشتغال زایی یارانه دار در مناطق کمتر برخوردار، اعطای وام قرض الحسنه و سایر اقدامات حمایتی طی چند سال اخیر توانسته، نام و جایگاه خود را بیش از پیش در جامعه مطرح و این میراث ارزشمند را در کارنامه درخشان خود ثبت نماید.

امیدوارم با سرلوحه قراردادن اصل ارزشمند و انسانی و مشارکت جویی در فرایند CSR و پیشگام بودن در این مسیر، ضمن همیاری و همراهی سایر سازمان ها، دربازه زمانی کوتاهی کشور عزیزمان ایران اسلامی به توسعه پایدار اقتصادی و اجتماعی دست یابد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا