خراسان جنوبی

توزیع ۲۴۷۰ تن جو یارانه ای بین عشایر خراسان جنوبی

خراسان جنوبی- رضابهنام: «مهدی عصمتی‌پور»از توزیع ۲۴۷۰ تن جو یارانه ای بین عشایر خراسان جنوبی

خبر داد.مدیرکل امور عشایر خراسان جنوبی در ادامه با بیان اینکه امسال تسهیلات امور عشایر خراسان جنوبی 265 درصد نسبت به سایر استان‌های کشور بیشتر است، اظهار کرد: تسهیلات عشایری استان در سال 99 حدود 36 میلیارد تومان بوده است که این رقم تنها در چهار ماهه نخست امسال به 63 میلیارد تومان رسیده که 44 میلیارد تومان از این مبلغ جذب شده است.

«مهدی عصمتی‌پور» ادامه داد: از این مبلغ 11 میلیارد تومان چهار درصد و با بازپرداخت 5 ساله است و 52 میلیارد تومان 10 درصد و بازپرداخت یکساله است.همچنین مدیرکل امور عشایر خراسان جنوبی با بیان اینکه امسال همچنین 13 هزار و 865 تن علوفه و نهاده های دامی توسط تشکل های عشایری در خراسان جنوبی تامین شده است، گفت: امسال سه مرحله جو یارانه ای مخصوص عشایر استان تهیه و توزیع شده است.

مدیرکل امور عشایر خراسان جنوبی در ادامه با بیان اینکه، هزار تن جو در ماههای اول سال و 1065 تن جو هفته قبل بین عشایر استان توزیع شده است، گفت: همچنین 2470 تن جو یارانه ای خریداری شده که هفته پیش رو بین عشایر توزیع خواهد شد.

«مهدی عصمتی‌پور»با بیان اینکه اخذ مجوز صدور دام از استان به دیگر استان ها خیلی به عشایر در فروش دام کمک کرد، اظهارداشت: عید قربان هر کیلو دام زنده استان در سیستان و بلوچستان حدود 10 تا 12 هزار تومان بیشتر از نرخ مصوب استان به فروش رفت که کمک خوبی به عشایر بود.

گفتنی است،امسال تسهیلات امور عشایر خراسان جنوبی 265 درصد نسبت به سایر استان‌های کشور بیشتر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا