استان هاخراسان جنوبیویژه

ثبت نام ۵۸۴ نفر در انتخابات شوراهای شهر خراسان جنوبی

خراسان جنوبی – رضا بهنام – ناصر خوش‌خبر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی صبح امروز در شورای اداری خراسان جنوبی گفت: انسجام درونی و امیدواری بیشتر با شناخت دقیق نسبت به مشکلات می‌تواند به حل مشکلات کمک کند.

وی تأکید کرد: چند ماه تا پایان عمر دولت باقی‌مانده و نباید در پیگیری امور مردم سهل‌انگاری صورت گیرد.معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی با بیان این‌که شورای شهر فرصتی برای خدمت مردم به مردم است گفت: تا ساعت 24 دیشب که آخرین مهلت ثبت‌نام بود. 584 نفر در شوراهای اسلامی شهر در استان خراسان جنوبی ثبت‌نام کردند که 12 درصد بانوان و 28 درصد از تحصیلات کارشناسی ارشد و دکتری هستند.

خوش‌خبر تأکید کرد: از هیچ جناح و گروهی طرفداری نمی‌کنیم و معتقدیم همه گروه‌ها برای ما گروه‌هایی هستند که در دایره نظام جمهوری اسلامی فعالیت دارند.وی با بیان این‌که مردم مسئول آینده کشور هستند افزود: این فرصت در اختیار مردم است که با مطالعه و بررسی سلایق آن‌چه برای آن‌ها مفید است را انتخاب کنند.

معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی گفت: انتظار داریم سایر دستگاه‌ها همکاری با فرمانداری‌ها و ناظران همکاری داشته باشند.خوش‌خبر با بیان این‌که انتخابات نمادی از جمهوریت نظام است تأکید کرد: اگر تخلفی صورت گیرد طبق قانون با آن برخورد خواهد شد.

محمد حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان جنوبی نیز در این جلسه گفت: تعطیلات نوروز پیش‌رو است که لازم است مدیران در پاسخ‌گویی به مراجعان دقت داشته باشند و مشکلی برای مردمی که با ادارات سروکار دارند، ایجاد نشود.وی افوزد: دستورهای بهداشتی توسط مدیران و کارمندان رعایت شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان جنوبی گفت: در موضوع نماز در ارزیابی‌های صورت گرفته ادارات استان رتبه بالا دارند و استانداری خراسان جنوبی رتبه اول را در کشور داشته است.
حسینی افزود: دفتر ارتباطات مردمی ریاست جمهوری از ارتباطات مردمی استاندار تقدیر کرده است.وی تصریح کرد: انتخابات بسیار مهم است و باید دقیق انجام شود و نیاز است دستگاه‌ها همه امکانات را برای کمک به مجریان انتخابات آماده کنند تا به بهترین شکل برگزار شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا