اقتصادی

حماسه ای دیگر، با همدلی، هم نوایی و تلاش دوچندان خلق خواهیم کرد

متن کامل این پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
در آغاز کلام تبریکات خود را تقدیم قلب‌های بزرگ همه شما همکارانم می‌نمایم. یازدهم اردیبهشت روز  کارگر تنها بهانه‌ای است که در آن روز تکریم انسان‌های شرافتمندی که توش و توان خود را در خدمت تولید، پیشرفت، رفاه و آبادانی کشور قرار داده‌اند، به قاعده‌ای فراگیر و سراسری اقدام می‌شود. بر اساس آن‌چه آموزه های رسمی دین مبین اسلام و سنت معصومان بزرگوار(ع) است و با مرور سیره عملی و همچنین روایات نقل شده ایشان، می‌توان دریافت که در مکتب اسلام بیش از سایر مکاتب بر قدر و منزلت کارگران و کار ایشان تاکید شده است، ارزش و اعتباری که در کم‌تر جایی می‌توان آن را یافت. در منطق اسلام کار کردن فریضه ای مقدس و عبادت است و اگر باانگیزه کسب درآمد حلال به جهت اداره آبرومندانه زندگی همراه باشد اجر وثواب جهاد در راه خدا را دارد. پیامبر اسلام (ص) که سرآمد همه انبیاست، متواضعانه دست کارگر را می بوسد و تاکید می کنند که: « این دستی است که آتش جهنم آن را نمی سوزاند.»
از این رو بر این باورم که تکریم از کارگران، روز و زمان خاصی ندارد و تلاش شما همکاران همواره ستودنی است. شما سخت کوشانی که در پیچ و خم روزهای نه چندان آسانی که با هم پشت سر گذاشتیم، با همتی مضاعف، اعتقادی راسخ و سرشار از عشق به ارزش‌های الهی، عالی‌ترین تصویرجهادی و همدلی را به نمایش گذاشتید . اگر امروز ایران‌خودرو تصویری عزتمند از خود به جای گذاشته و همچنان پر نشاط و پویا جاده های ترقی و پیشرفت و خودکفایی را طی میکند، به مدد دستان پرتوان و تلاشگر شما همکاران با ایمان، خلاق، متخصص و متعهد است.
در پایان در سالی که به  نام «جهش تولید» مزین شده، بر خود می‌بالم که در کنار یکدیگر توفیق خدمت گزاری داشته و شایسته ایفای نقشی ارزشمند در توسعه اقتصادی و پیشرفت ملی هستیم.

یقینا در سایه همدلی و مشارکت و گسترش روح تعامل بین کلیه ی ارکان گروه صنعتی ایران خودرو ،شرکت های تابعه،شبکه تامین و خدمات پس از فروش چشم انداز روشن تری از توسعه و تحقق اهداف و آرمان ها پیش رو خواهیم داشت که پیشرفت سرنوشت محتوم همه ایرانی هاست، از این رو پیام نوروزی مقام معظم رهبری را نصب العین خود قرار داده و با مسوولیت و نقش پررنگ‌تری که در تحقق اهداف ملی برعهده داریم، عزم خود را برای تلاش گسترده در مسیر بالندگی و خودکفایی دو چندان کرده و با ایمان به مدد الطاف الهی و توجهات حضرت ولی عصر(عج)، آمادگی خود را برای حرکت در روندی که مد نظر مقام عظمای ولایت است و بی اثر کردن تحریم های اقتصادی و صنعتی دشمنان ابراز می داریم تا به مرحله جدیدی از شکوفایی، پیشرفت و رشد صنعتی دست یابیم. از درگاه خداوند متعال می‌خواهم که ما را در انجام رسالت خود برای جهش تولید و رونق اقتصادی، عزت و عظمت کشور سربلند سازد و شاهد کسب افتخارات بیش تری برای ایران عزیز اسلامی باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا