بانک-بیمه-بورس

رئیس کل بیمه مرکزی در سالروز تاسیس بیمه آسیا: خدمات برجسته بیمه آسیا، در راستای ارتقای صنعت بیمه است

به گزارش نقش نیوز، دکتر سلیمانی، رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در دیدار با مسعود بادین، نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا به مناسبت شصت و یکمین سالگرد تاسیس بیمه آسیا، ضمن تبریک این روز به صنعت بیمه، مدیرعامل، هیات مدیره، مدیران و کارکنان بیمه آسیا، گفت: با ارزیابی های انجام شده، نیروهای کارآمدی در بیمه آسیا فعالیت دارند و انتظار این است که با خدمات برجسته و محصولات جدید بیمه ای، خدمات بهتری به هموطنان در سطح کشور و حتی خارج از کشور ارائه شود.

رئیس کل بیمه مرکزی با اشاره به فعالیت های برون مرزی بیمه آسیا، گفت: بیمه آسیا برای فعالیت در کشورهای همسایه برنامه های خوبی را پیش بینی کرده است و امیدوارم در منطقه به عنوان یک شرکت برتر بیمه ای معرفی شود.

وی اظهار داشت: بیمه آسیا با سابقه و تجربه خوب در صنعت بیمه و با ارائه خدمات تاثیرگذار و فنی، کمک شایانی در راستای ارتقای صنعت بیمه و بیمه گری کرده است.

دکتر سلیمانی با تصریح توان و ظرفیت خوب و فنی بیمه آسیا، بیان داشت: بیمه آسیا شرکتی بزرگ، تاثیر گذار، با تجربه و با استاندارد های بیمه ای جهانی است و امیدواریم در فعالیت های جدید و در هر سالگردی، خدمت و محصول بیمه ای جدیدی از طرف بیمه آسیا به صنعت بیمه و مردم ارائه شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا