استان هاخراسان جنوبیویژه

شمار قربانیان کرونا در خراسان جنوبی به ۱۴۳ نفر افزایش یافت

رضا بهنام-خراسان جنوبی- «محمد دهقانی فیروزآبادی» خبر داد: با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۴۶ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری هستند، اظهار کرد: از بیماران بستری تست کرونا برای ۳۵ نفر مثبت شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند گفت: هم اکنون هشت بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان های استان بستری هستند که حال پنج نفر از بیماران وخیم گزارش شده است.

وی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ مورد جدید فوتی در اثر کرونا داشته ایم که تاکنون مجموع آمار فوتی کرونا در استان به ۱۴۳ مورد رسیده است.

دهقانی فیروزآبادی ادامه داد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در خراسان جنوبی، تاکنون ۱۳هزار و ۵۴۶ مورد آزمایش در استان انجام شده که ۲هزار و ۶۶۷مورد مثبت بوده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با تاکید بر اینکه هم اکنون خراسان جنوبی در وضعیت هشدار کرونا قرار دارد، گفت: شهرستان‌های بیرجند، نهبندان و سربیشه در وضعیت قرمز (پر خطر) و  شهرستان‌های طبس، فردوس و قائن در وضعیت نارنجی هستند.

وی با اشاره به اینکه شهرستان‌های درمیان و زیرکوه و سرایان در وضعیت زرد (متوسط خطر) هستند، عنوان کرد: همچنین شهرستان‌های بشرویه و خوسف نیز در وضعیت سفید قرار دارند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا