استان هاخراسان رضویویژه

فرآيند يكپارچه‌سازي مانيتورينگ سيستم اعلام حريق در منطقه چهار عمليات انتقال گاز به اتمام رسید

خراسان جنوبی- رضابهنام-محمد كامل با اشاره به برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده توسط منطقه چهار عمليات انتقال گاز در راستاي تحقق اهداف بلند مدت HSE گفت: ايجاد اين سيستم نقش كليدي جهت كنترل به موقع حوادث آتش‌سوزي ايفا مي‌نمايد.
وي يكي از اهداف آرماني در حوزه HSE را، به صفر رساندن حوادث و آسيب‌هاي ناشي از كار خواند و گفت: بي‌شك، تحقق اين مهم در گرو تعيين اهداف استراتژيك است كه با توجه به نيازهاي صنعت انتقال گاز تعريف مي‌شود.
مدير منطقه چهار عمليات انتقال گاز، ايجاد سيستم كنترل و مانيتورينگ مركزي كليه آلارم‌هاي سيستم اعلام حريق در مراكز بهره‌برداري و ايستگاه‌هاي تقويت فشار گاز و مجتمع شهيد باقري در قالب مراكز كنترل تجميع شده را از مهم‌ترين دستاوردهاي اجراي اين پروژه دانست و اظهار داشت: با اجراي اين پروژه ضمن رصد و پايش كلي سيستم اعلام حريق در هر مركز، در صورت وقوع هرگونه حادثه، مكان‌يابي آتش‌سوزي و شناسايي دقيق محل حادثه با كمترين زمان ممكن ميسر مي‌گردد.
وي با تأكيد بر ضرورت تلاش در جهت ارتقاي سيستم‌هاي ايمني افزود: ايمني سيستم در كاهش حوادث فرآيندي و
غير فرآيندي بسيار تأثيرگذار بوده و به تبع آن در حفظ و اعتلاي منابع مالي و همچنين نيروهاي انساني خدوم حائز اهميت مي‌باشد.
وی با تأکید بر ضرورت توجه هر چه بیشتر به الويت و ارزش‌هاي HSE از سوی سازمان و کارکنان آن، افزود: این منطقه عملیاتی، به‌منظور حفظ و بهبود سلامت جسم و روان کارکنان خود تلاش مي‌نمايد و مؤثرترين اقدام در اين زمينه را ارتقاي فرهنگ HSE مي‌داند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا