آخرین اخباراستان هاخراسان جنوبی

لزوم راه اندازی تفکر کار منطقه ای در خراسان

رضا بهنام – خراسان جنوبی – «جمال عرف»در آيين تکریم و معارفه استانداران خراسان جنوبی اظهار کرد: ریل گذاری که استاندار سابق خراسان جنوبی گذاشته است را تغییر نمی دهیم و استاندار جدید نیز همین کارها را دنبال خواهد کرد.

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه رهبر  معظم انقلاب سه اولویت کشور را بحث اقتصاد، امنیت و فرهنگ مطرح کردند، افزود: همه استانداران باید در همین مسیر و با توجه به این اولویت ها فعالیت کنند.

عرف با اشاره به اینکه تفکر کار منطقه ای را می توان در خراسان جنوبی راه اندازی کرد، گفت: استانداران خراسان با همفکری می توانند به برنامه ریزی مشخص منطقه ای برسند و باید از اقدامات جزیزه ای پرهیز شود.

وی ادامه داد: وضعیت کشور در شرایط خطیری قرار دارد و مسئولان در تمام سطوح باید وحدت و انسجام را حفظ کنند چرا که همه در یک دریای مواج و طوفان زده هستیم.

معاون سیاسی وزیر کشور به انتخابات آمریکا و گرفتاری در فساد درون سیستمی این کشور هم اشاره کرد و گفت: در این شرایط محکوم به انسجام و وحدت هستیم و ایجاد امید در بین مردم ضرورت دارد.

عرف با تاکید بر اینکه پمپاژ و تزریق ناامیدی در این شرایط سخت کشور خیانت است، ادامه داد: دولت ها در جمهوری اسلامی ایران می آیند و می روند اما آنچه می ماند نظام مقدس جمهوری است لذا باید همه در جهت تقویت آن تلاش کنند.وی انتقاد کرد: متاسفانه گاهی اوقات برخی افراد به سخنان و رفتار خود توجه ندارند و موجب ناامیدی بین مردم می شوند.

در این مراسم از «معتمدیان» استاندار پیشین تجلیل و  «حمید ملانوری شمسی» به عنوان هشتمین استاندار خراسان جنوبی معرفی شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا